1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. die Coolermaster is prima
    Mocht je toch iets anders willen dan gewoon een Enermax, Tagan, OCZ, Seasonic, Silentmaxx oid kiezen. Pak in ieder geval een A merk voeding.. dus geen Q-tec, Sweex of wat dan ook.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Extra wat uitgebreider gemaakt en in eigen topic gezet... niks :+.

Naja nog eens proberen dan.

Hopelijk een simpele vraag, ik heb een dvd speler in me PC en in me Xbox.

Me xbox doet het 99% van de tijd niet (HD maakt schrapend geluid en gaat rood knipperen) =(

Me dvd's van charmed, etc speel ik nu op de PC af.

Heb een mooie dvd set gezien van 3 series tegelijk op ebay, maar allemaal region 1 (usa), die kunnen niet standaard op een xbox/dvd speler worden afgespeeld, ik neem aan dat die ook niet standaard op een PC kunnen worden afgespeeld? :eek:

Ik weet wel dat dat veranderd kan worden, is dit mogelijk?
    Zou ik ook een aparte dvd speler kunnen kopen in NL die standaard regio vrij is of moet dat ook gefixed worden?

En met een xbox 360?
    Die ik nog wel een keer wil kopen als die goedkoper wordt voor me 50, misschien 60 trouwens...., legale games van me xbox (degene die er opgespeeld kunnen worden ieg) en halo 3 / DW 5 XL etc.

Indien illegaal vertel dan niet hoe, maar keb alleen legale dvd's.

(full buffy/angel/star gate SG-1, bezig met charmed, married w. childeren, seinfeld, grey's anatomy(ff opscheppen met me legale crap ^^, altijd leuk met die branderfreaks van tegenwoordig)):thumbs:

edit; Kun je ook ergens makkelijk een regio 1 speler kopen gewoon?

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke bedankt :)

Nog een kleine vraag;

Als je een CPU "bulk" besteld, dan zit er dus geen koeler ed bij. Heb ik ook niet nodig, heb een Zalman 9500.

Maar ik vraag me af hoe deze worden verzonden ? (In wat voor soort verpakking ofzo)

/Edit: Hè damn :mad:

Nu staat er bij de levertijd van die voeding opeens "Vermoedelijk tegen eind oktober" ... Alternate raakt een soort van uitverkocht geloof ik, want de X1900 die ik wil bestellen komt óok pas weer binnen tegen oktober :'-(

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit meestal in een kartonnen doosje. iig Xeons worden zo verstuurd.

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    mijn pentium4 3.0Ghz kwam in zo'n klein blauw doosje, werkt perfect :)

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Weet iemand of er al SATA kabels meekomen met de P5B?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb het moederbord wel nog niet, maar ik ben 99,9% zeker dat die er bij gaan zitten.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Asus borden worden vrijwel altijd standaard voorzien van sata kabels (moeten wel sata poorten opzitten natuurlijk:+)

5 sata poorten = 5 kabels, of net hoeveel je er hebt. Nja iig bij deluxe/premium/pro borden.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies. De moederborden waar ik tot nu toe mee heb gewerkt kwamen altijd met precies evenveel kabeltjes als aansluitingen. Een veelal ook nog met verloop stukjes en dergelijke.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, help mij is even.

Mijn oma heeft besloten online te gaan :cool:. Ik heb nu een 'zo basic mogelijke' computer nodig. Er moet gewoon Windows XP op worden gedraaid, de bankzaken moeten gedaan kunnen worden en af en toe een java spelletje \o/. Alhoewel ik voorkeur heb voor een stand-alone videokaart en dus geen onboard chipje.

Alvast bedankt hea.

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zou gewoon voor een sempron cpu gaan. mobo met pci-e en sata gewoon lekker goedkope pakken. 512 geheugen, 300W voeding, floppy, dvd-writer, sata hardeschijf, cheapass behuizing.

goedkoopste is als je zelf de onderdelen koopt en in elkaar zet. raad je www.komplett.nl aan als je het niet zelf kan dan alternate of azerty

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Heb je een budget dat je kunt noemen? Zeker met die stand-alone GPU wordt dat lastig zonder budget,.

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn persoonlijke ervaring, correct me if i`m wrong, is dat als je een budget pc wil kopen. Dus hebben we het over 300-400 euro zonder scherm. Dat je dan beter een komplete pc kan kopen. Vooral als windows er al op moet zitten.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde inderdaad ook op onderdelen. Ik kan het niet, maar alles is te leren ;). En een goedekope pc is de ideale mogelijkheid aangezien als ik wat sloop ik niet al teveel geld kwijt ben. Ik vraag het vooral omdat ik dan een beetje een richtlijn heb kwa onderdelen en mogelijkheden etc. Budget is niet belangrijk. Mag tot €400 maar liever minder. Windows kan ik wel "legaal" aan komen net zoals de software etc dus dat moet geen probleem vormen. Ook floppy drive, cd speler is wel ergens vandaan te ritselen.

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom geen onboard? Het maakt het de pc maar onnodig duur als je geen onboard neemt.

Voor de rest zoals Majin al zei: case met 300W voeding, dvd-rom of rewriter, misschien een floppy-drive, sempron voor AM2 (2800+ of 3000+), 512MB geheugen, simpel moederbordje met eventueel onboard en dan eventueel nog een Geforce 7300 GS.

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  16. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zou dan de 7300GS niet kopen. Onboard en 7300GS zijn allebei crap om te gamen. Koop je een stand-alone kaart, koop dan de 7600GS. Alles daaronder is niet echt veel beter dan onboard(misschien de verouderde 6600GT wel, maar dat is het imo niet waard).

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar dan voor internet en mailen heb je echt geen kaart nodig van 120 € :9 Dan heb je echt wel genoeg aan onboard video.

Leg dat geld dan bij een leuk beeldscherm of iets dergelijks

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook. Als je wilt gamen is de 7300GS niet geschikt, en als je niet wilt gamen overbodig. in beide gevallen een slechte keus

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heya :)

Ik heb een beetje onderhandeld met de pc-boer hier in de buurt. We zijn tot dit systeem uiteindelijk gekomen:

Processor : AMD Athlon 64 X2 4600+ dual core
    Moederbord : ASUS A8N-SLI Premium max. bus 2000Mhz, 939 Socket
    Chipset NVIDIA nForce4 SLI
    Geluidskaart : Realtek ALC850 - 7.1 kanaals
    Videokaart : ASUS EN7900GT / TOP / 2DHTV, 256MB
    Geheugen : 1 x 1024MB DDR DIMM
    Cardreader : Interne multi cardreader zwart
    Harddisk : 250 GB - SATA - 7200 RPM - 16MB cache
    DVD-Rom : 16x 48x retail leest ook CD-rom's
    DVDRW : DVD brander DVDR+/-RW Dual Layer
    Behuizing : Nexus (Dure, geluidsdempende behuizing)
    Bediening : Logitech G15 Gaming Keyboard

Vanmiddag moet ik mijn bevestiging geven. Dit systeem, inclusief G15 Keyboard, voor €1499,-. Is dat een goede prijs?

Note: Dit is dus niet een internetshop, maar een winkel.

20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk wel wat goedkoper, als je ipv een videokaart van 500 euro, 1tje neem die ongeveer 200 euro kost..

Zelfde geldt voor je processor, als je daarop iets wil besparen kan je beter voor de 4000+ of 4200+ gaan, scheeld wat in je portomonee :+

En waarom zo'n dure kast? Je hebt al leuke voor 70 euro, die je ook haast niet hoor :thumbs:

Dan heb je bijna dezelfde PC voor zo'n €999,-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina