1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

de 7900GT kost maar 260,- +- hoor ;)

En besparen op de processor is het niet waard, lijkt mij.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb veel dingen over die kast gehoord, en het ziet er ook gewoon super strak uit. Mijn oog wil ook wat. ;) Puur kwestie van smaak.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ga voor AM2 socket.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Me vorige stukje was of te moeilijk of te lang voor de xboxworldder. :+

Ik wil region 1 dvd's kunnen afspelen zodat ik dan wat region 1 (usa) dvd's kan bestellen van ebay.

Heb een dvd speler beneden (geen flauw idee, ouders keer gewonnen),

1 dvd rewriter in me pc (HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B,

een 99% van de tijd niet werkende xbox dus speel ik nu alles op me pc af, een 360 heeft dacht ik een regiolock? Heb er nog geen maar als ik er een koop een keer is ombouwen toch uitgesloten.

En gewone dvd spelers zijn meestal ook standaard allemaal regiolocked?
    Of kan ik ze ook zelf kopen zonder regiolock en waar?

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ...en dus DDR2 geheugen.
    HDD is Sata-II neem ik aan?

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Heeft iemand info over de performance van de Intel GMA X3000?

Krijg namelijk pas maandag/dinsdag mijn onderdelen.

Moet het nog effe een maandje doen met die, heb nog 3 Xbox 360 spellen die ik moet verkopen + een Xbox 1.

Nouja, die Intel onboard kaart heeft wel Shader Model 3.0, en dat is een hele verbetering ten opzichte van die FX5600, die al CS:confused: kon draaien.

Kan ik er van uitgaan dat ie de games die ik vroeger kon spelen iig wel draait?

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0

Regiovrije spelers zijn genoeg te koop. Ik zie ze regelmatig in een blokker/kruidvat krantje staan. Ook bij een MediaMarkt zijn ze vast en zeker te kopen. Gewoon even goed opletten.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, zo goed als iedere DVD speler is wel regiovrij te maken. ;)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja moet er wel snel 1 hebben opzich, wil via ebay wat kopen en tis allemaal nieuw en hij heeft er meerdere die hij er af en toe opzet maar wil wel eerst zeker weten dat ik ze kan afspelen. :+

edit; True, maar ik wil me dvd speler niet verkloten zodat die niks kan afspelen en kan ook niet echt wat vinden om me pc-dvd te unlocken....

Misschien ff boekje opzoeken als dat er bijzat om te kijken welk merk het is, kan niet zien bij hardware, tenzij iemand weet wat GWA4164B kan zijn.
    En die dvdspeler beneden hebben me ouders gewonnen, lijkt een 30-50 euro dingetje maar of die regiovrij is... en boekje? Powervision ding of zo? 8)

Net ff al me legale (niet dat ik illegale dvd's heb trouwens maar ok...) aan het "uploaden".
    http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Tco_NL

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Google.nl -> LG DVD burner, klopt dat?

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zie wel een paar dvd spelers zoals LG GWA 4161B 16X...... enzo maar verder niet.
    Naja check later wel een keer. Weer ff verder gaan....nooit geweten dat ik zoveel dvd's had 8).

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=33651

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

14. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb 'm toch echt via google gevonden ;)

15. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een nieuwe monitor aan te schaffen, een dualmonitor setup leek me eern beetje overkill, dus daarom maar een breedbeeld. :)

Ik heb de laatste LCD best buy guide van tweakers.net doorgekeken. Ik wil graag een 20" breedbeeld scherm ivm met photoshop/fotobewerking en daarom moet het scherm ook een goed contrast hebben. Daarom ben ik aan het twijfelen tussen de LG L204WT en de BenQ FP202W. Welke monitor is prijs/kwaliteit beter? (en hierbij hoeft NIET rekening te worden gehouden voor game doeleinden. :)) Of kan ik beter even wachten tot de oktober best buy guide uitkomt?

Alvast bedankt.

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met www.komplett.nl ?
    daa rkan ik mijn super pc samenstellen en ben benieuwd of iemand van jullie daar al wat gekocht hebben.
    volgens mij is het een goedkope site.

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, kan ik een CD-Rom (apple cd 600i), Floppy Drive (sony mpf52a), Harde Schijf (ST32430N) (en mss zelfs de MB Ram?) van een Apple Pc overzette naar een Pc die windows gaat gebruike..?

de apple pc ziet er uit als een gewone pc (op de achterkant staat dat die uit 1995 is), dus gewone kast etc. alleen zit de achterkant vast aan de componenten zelf, en de zijkanten en voorkant is er los van :D :9

edit//
    foto's van de componenten.
    De floppy Drive
    De CD-Rom
    De HD (?)

edit²// kan dus niet (zoals ik eigenlijk al verwachte.. :+) MB Ram kan nooit, en de CD-Rom en HD hebben een grotere ''IDE'' aansluiting :'-( en de floppy is heeft een weer te kleine :mad:

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  18. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Heb persoonlijk geen ervaring met die site, maar hij is naar mijn inzien wel betrouwbaar. Ze maken ook reclame in een computerblad.

E hij staat ook in de startpost van Arjan, dus dan is ie al helemaal betrouwbaar;)

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij is betrouwbaar, bestel daar heel af en toe onderdelen en tot nu toe altijd bij me afgeleverd :)

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben opzoek naar een floppy drive met een 5,25'' grootte of een 'converter' die dan een 3,5'' floppy omtoverd naar een 5,25'', weet iemand waar die te koop zijn? :eek: :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina