1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nja, ik hoef Crysis niet op het allerhoogst spelen, ik wil gewoon dat het draait met een mooie fps.

Want de E6400 is toch ook wel goed O-)

@Z3R0: Heb die .ini file ook aangepast. Maar in die reso gaat ie stotteren.

Heb ook San Andreas ( multiplayer ) werkend gekregen. 1024x768 Medium: Vloeiend maar toch langzamer. 1024x768 Low: Vloeiend met goede FPS: 1280x1024: Vloeiend met goede FPS 1600x1200 Low: Zelfde geval als eerste.

Moet nog wel even de drivers updaten.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2006
  2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, onboard is gewoon kut;). Hopen dat je kaart snel komt. Ik raad in ieder geval AF om nu op directx10 te wachten, maar dat heb ik al verteld;)

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hej ik zie bij de videokaarten staan bijv. 7600 GT maar ook 7600 GS.
    De GS is meestal goedkoper. mijn vraag is; wat is precies het verschil??

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Idd. Zal dan maar voor de x1900xt gaan tenzij er een betere goedkopere kaart komt of er gewoon een dikkere kaart wordt afgeprijsd :cool: .

5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    GT is een stuk sneller:D

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik heb een probleempje met de USB poorten (eigenlijk drivers, kom ik later op terug) van mijn pc. Heb al vanalles geprobeerd maar het wil maar niet werken. Misschien dat iemand hier zegt: O.. probeer dit, dat werkt 99% zeker.

Het probleem is alsvolgt ik had m'n pc opnieuw geinstalleerd om wat te testen. Toen de installatie voltooid was (zonder problemen) bleek mijn muis en toetsenbord (beiden USB) het niet meer te doen. Een PS/2 toetsenbord/muis werkt echter wel normaal. Ook andere USB devices werken niet dus het ligt niet aan m'n invoerspul.
    Ik heb al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren(disabelen, opnieuw laten zoeken etc), opstarten met/zonder toetsenbord/muis, nieuwe chipsetdrivers etc...

Het gaat trouwens om een M2N32-SLI moederbord, ik installeer een legale Windows XP Professional SP1(x86)
    Je zou dan kunnen zeggen dat het moederbord het dan niet doet, maar in Windows Vista(x86)werkt alles perfect. Die geeft totaal geen problemen. Iemand een ander ideetje?

Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar... WinXP zou toch echt die Plug n Play optie moeten hebben voor USB poorten... Ik heb ook gewoon een muis in m'n USB poort zitten en gisteren m'n pc opnieuw geinstalleerd...

Heb je niet toevallig je kast opengemaakt? Want het zou kunnen dat je per ongeluk een draadje van je USB slot hebt losgemaakt. Ik bedoel, als je een USB poort hebt en je stopt er iets in zou Windows toch op z'n minst iets moeten detecteren (in de zin van een nieuw apparaat).

8. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    wat is die site ookal weer van Microsoft waar je computer kan scannen, om te kijken wat voor spellen er op kunnen???

(P.S. ik heb een nieuwe computer\o/ )

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  10. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
  11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou updaten naar SP2 niks verhelpen, omdat wanneer je naar SP2 update hij toch ook "wat" met die USB poorten gaat doen aangezien ze dan naar 2.0 gaan.

Tis maar een idee'tje :emo:.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor je antwoord, probleem zit ook op de onboard aansluitingen. Het is dus puur een softwarematig probleem. Ik dacht zelf ook eerst dat het een hardware probleem was aangezien ik eerst wél Windows hier goed op had draaien. Misschien dat een BIOS update hiervoor gezorgd heeft. Anyways, Het ligt gewoon 100% aan Windows (in combinatie met de huidige hardware, uiteraard).

Overigens, de USB drivers zijn wel gewoon geinstalleerd, dat is het probleem niet. Windows behoud die instellingen niet op een juiste manier in feite.

@Danger, Niet geprobeerd maar is wel een goeie. Toch eens uitproberen. Thanks.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC heeft het vannacht wederom begeven. Zelfde probleem als de vorige keer : hij sloeg af (deze keer gewoon in Windows) en hij gaat niet meer aan.

EDIT : Nu, enkele uren later doet ie het opeens weer :eek: Morgen toch maar weer eens bellen met Informatique, want dit lijkt me hoe dan ook geen gezond fenomeen.

Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wat dacht je vannnnn.... een warmte probleem? :+
    Verder geen vage piepjes te horen?

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Weet iemand waar ik in godsnaam de memory timings kan veranderen op de P5B-VM. Ben namelijk aan de slag gegaan met overclocken.

Als ik hogere fsb wil krijgen moet ik m'n memory op 533 zetten. Want m'n Mem. Frequency is nogal hoog ( DDR 700 :+ ).

Mar als ik dat doe springen m'n timings van 5-5-5-15 naar 4-4-4-12.

Zit nu namelijk op 2225mhz stabiel ( 278 fsb ) en ik wil nog wel wat verder.

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    @ Z3R0, mss een paar extra koelers erin bouwen? :D

@SupahMaster, dat moet als goed is (ergens :+) in de bios kunnen.

17. SupahMaster

SupahMaster Guest

heb t uitgevonden op andere fora, de Pci-e lock moest naar 110

Nog 3 fsb en dan draait mn E6400 net zo snel als een E6600. Alleen de cahce verschilt dan.

EDIT: E6400 nu @ 2,4ghz :D :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2006
  18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

iemand?:eek:

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat technisch gezien het verschil is, maar de gt is gewoon sneller.

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je precies met sneller dan? sneller de graphics op het scherm toveren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina