1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    de snelheden en het type geheugen
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik zou kiezen voor de 7600GT en 7600GS raden jullie mij de GT aan?:)
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Inderdaad!
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zet anders eens een poosje Fear oid aan (een zware game) En kijk na een tijdje spelen eens naar de temperaturen van je pc. Deze kan je vinden in Everest.
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap eigenlijk ook vrij weinig van het onderdeel 'geheugen' van een computer:eek: ik kan er nergens een goede site over vinden, voor de pc die ik wil samenstellen kan ik kiezen uit 2maal 512 en 2 maal 1024 oftewel 1 of 2 gig geheugen. als ik nou de 1gig neem. (170euro goedkoper) waar word de pc dan zwakker op? hoeveel programmas hij tegelijk kan draaien enzo?
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    over de 7600 GS of GT, als je AGP hebt is het verstandig om te kiezen voor de GS en als je PCI-E heb is het beter als je de GT pakt (prijs-prestatie)

    de geheugen zorgt voor de laadtijden en de hoeveel programma's je kunt openen, met 1 gig zit je opzich al goed
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik dan beter de 1 gig geheugen halen of voo 100 euro meer de 2 gig?:)
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hmmm nu @ 2,5ghz +-

    Maar vriend van me zei dat ik krappe timings had, in wat kan ik die nu het beste veranderen?
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor gebruik je de computer dan killerbee?
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral als een soort media center. printen/internetten/foto's bewerken etc./muziek. en af en toe gamen; world of warcraft.
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    M'n eerste no-post vandaag ( dus geen windows boot ).

    Kwaaie vader enz...
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan heb je aan 1gig + 7600 gs wel genoeg, maar als je het geld hebt voor 2 gig + 7600 gt, hets altijd beter ;)
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt:thumbs:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk dat het om een warmte probleem gaat. Ik had mijn PC gisteren nog geen 2 uur aanstaan en zat alleen in Windows (geen enkele game gedraaid) toen hij afsloeg.

    Het "leuke" is dat ik de vorige keer helemaal naar Informatique gereden ben, alleen om te horen te krijgen dat ook zij niet konden achterhalen waar het probleem zat. Bij hun deed de PC het gewoon, ze hebben hem toen helemaal uit elkaar gehaald, weer in elkaar gezet en meegegeven. Hier deed ie het ook weer, maar we zijn weer anderhalve week verder en het gezeik begint weer.

    Ik ga hier maandag toch weer eens over bellen, ook over die beeldflikkeringen die ik de laatste tijd steeds regelmatiger heb....en als Informatique wederom geen idee heeft wat ze ermee aanmoeten dan mogen ze van mij het hele zooitje weer terugnemen en ben ik klaar met deze PC.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, ik zou zeggen een onstabiele voeding.

    (Ik ben juist dood gegaan in Wow door deze reply te posten. Leuk hoor :mad: :+.)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de voeding was niks aan de hand, aldus Informatique.

    En dat is dus precies mijn bezwaar : als zij niet eens weten waar het probleem zit, wat is dan mijn garantie dat hij fatsoenlijk blijft werken ? En met fatsoenlijk bedoel ik dus niet om de 2 weken gezeik. Nee, ik begin zo stilletjes aan te geloven dat ik de grootste miskoop in mijn leven gedaan heb....
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me goed herrinner dan heeft de pc in Informatique maar eventjes aangestaan en een onstabiele voeding kan je niet gewoon zien. Bovendien is een onstabiele voeding onregelmatig, dus het kan zijn dat ie dagen zijn werk doet en vervolgens weigerd.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zou je misschien gelijk in kunnen hebben....ik heb daar allemaal geen verstand van. Maar mocht het nou zo zijn dat ik binnenkort weer terug moet naar Informatique, dan laat ik ze die voeding wel ff vervangen voor de zekerheid. En als dat ze teveel moeite is, dan mogen ze alles terugnemen en wil ik mijn geld terug.

    Sorry maar ik baal hier echt van.

    EDIT : Zojuist nog even met Informatique aan de telefoon gehangen. Ik moest van de medewerker even in Logboeken kijken (onder systeem beheer) om te kijken of er misschien fouten in vermeldt stonden. Het was een behoorlijk lange lijst, en er stonden behoorlijk veel van die rode kruizen en gele uitroeptekens :eek: En dat was volgens die medewerker niet goed :+

    Nu moet ik maandag weer even terugbellen om contact op te nemen met de mensen die de vorige keer mijn PC onder handen genomen hebben, en mijn verhaal weer even opnieuw uitleggen. Ik heb tevens ook gevraagd naar een mogelijke oorzaak van het probleem van die beeldflikkeringen....en volgens de medewerker ligt het dan idd aan de monitor als een screenshot wel gewoon beeld weergeeft. Hoe dan ook, ik mag binnenkort weer terug naar Informatique om sowieso mijn monitor om te ruilen, en weet ik veel wat ze nog meer gaan doen om de verdere problemen op te lossen. Ik denk dat ik de komende dagen maar vast ga beginnen met het branden van DVD's met back-ups van voor mij belangrijke bestanden. Leuk dit :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou ook ckr balen, maar zou idd toch mss die voeding omruilen voor een zwaardere/betere.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het iets uithalen om een Systeemherstel uit te voeren ? Of raak ik dan dingen kwijt ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina