1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    8), F.E.A.R draait op m'n onboard kaartje. Weliswaar in 640x480 maar het draait.

    Weet iemand hoe ik F.E.A.R in een lagere DirectX versie kan draaien voor betere FPS want ik heb korte fps drops steeds van een halve seconde oid ( de rest is wel vloeiend ).
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    3DMARK is een benchmark, aan het eind van de test krijg je een score, en die score geeft de ''kracht'' weer van je pc :)

    zo ongeveer 8)

    @Supahmaster, dat moet in de options menu voor graphics te veranderen zijn, ''Force Older DX8 Shaders'', zo was die naam geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat Ryan23 zei en het is ook iets handig om te checken of je kaart (of pc) last heeft van artifacts (fouten in het beeld) en/of vastlopers.
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Zal morgen effe kijken.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    bang om fear nu in het donker te spele? 8)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb zojuist mijn hele pc in elkaar gezet, Windows geinstaleerd en de drivers van de bijgeleverde CD geinstaleerd.

    Alleen krijg ik het internet maar niet aan de praat ? Hij herkent de 2 netwerk"kaarten" wel, die op mijn moederbord zitten, en de lampjes gaan branden zodra ik er een UTP kabel insteek. Alleen ik krijg met geen mogelijkheid het internet aan de gang ? Normaal is de bij XP gewoon "plug-en-play", maar ditkeer blijkbaar niet.

    De kabels zijn niet veranderd ten opzichte van de oude situatie. Ook als ik een ethernet > USB adapter gebruikt werkt het niet ?

    Beneden, op deze pc van mijn pa, werkt het wel gewoon. Zelfde geld voor mijn zusjes pc, die op dezelfde switch is aangesloten als mijn pc.

    Iemand enige idee wat het kan zijn ?

    (X1900 draait trouwens echt sweet :D Alleen beetje lawaaieg bij FL :9)
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb je bij netwerkverbindingen de ene netwerkkaart die je niet gebruikt uitgeschakeld? en lukt herstellen?

    met nog slechtere graphics dan counter strike 1.6 spelen :9
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben vanacht maar wat FEAR en HL² enzo gaan spelen. (Echt wonderbaarlijk hoe mooi het kán zijn als je gewend bent aan een 9600 Pro !)

    K'moet nu het hele weekend weg, dus ik leg mijn probleem morgen en maandag nogmaals voor :)
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nee, mag niet langer van m'n ouders. Mja, ga nu effe kijken of ik die DX8 kan fixen.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de beelddiagonaal, slimmerd :+ ;)
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Weet ik ook wel hoor ;)
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sparkle

    Misschien nieuwste moederbord drivers via een andere pc downloaden en installeren? Dit wi lnog wel eens helpen.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ga het morgen direct proberen. Kreeg de pc van m'n oom wél in éen keer aan de gang :+

    Baal wel :9

    Mja, alles werkt verder pérfect. Gaat heus wel lukken :cool:
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zucht... Werkt mn pc perfect, steek ik er vandaag een 2de hd bij, heeft mn moederbord (en bios) ineens last van die bug :mad:. Gelukkig is het geen schadelijke bug ofzo (alles werkt nog perfect), alleen een irritante. Als je de pc aanschakeld (als de voeding niet op stand-by staat) springt de pc ff aan (zelfs nog geen POST), valt uit en dan springt ie terug aan.

    De eerste keer is het wel best een coolzicht, maar daarna wordt het gewoon irritant :+. Zover ik weet is er nog een oplossig voor (toch niet voor de gewone P5B), maar als iemand van jullie een oplossing zou weten gelieve het hier te posten :).
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd das verrot.. Veel oudere PC's/servers hebben dat ook..
     
  16. Rikvdknaap

    Rikvdknaap Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een systeemkast kan kopen die doorzigtig is lijkt me wel lauw uitzien.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Check de startpost (pc winkels).
     
  18. Rikvdknaap

    Rikvdknaap Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe behuizing kopen. Maar hoe zit dat dan met het formaat want niet elk moederbaord is tog even groot. Want straks heb ik een behuizing past me moederboart er niet in.:confused:
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij zal waarschijnlijk een ATX of micro-ATX moederbord hebben. In iedere case waarin ATX past zou normaal gezien ook micro-ATX moeten passen.
     
  20. Rikvdknaap

    Rikvdknaap Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan ik zien of ik een ATX of micro-ATX moederboard heb???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina