1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is grote bullshit:). Er zijn zoveel fora met mensen met 11000 of soms meer punten, dus trap er aub niet in. Alsof Zero Paradox de enige op deze wereld is met een monster pc, LOL:+
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vond het zelf ook al vreemd, alsof Zero zou liegen :9

    Maar die kerel weet over het algemeen wel (veel :+) meer van pc's dan ik :9

    Ik was ook al meteen op zoek gegaan naar benchmarks en scores. Maar ik kwam er zoveel tegen dat ik door de bomen het bos ook niet zag 8)


    /Edit: Hij geeft nu "opeens" wel toe dat het realiseerbaar is met die pc :+
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    maar volgens mij heeft Z3R0 nu wel HET beste pc van de wereld, er zullen mss wel mensen zijn met de zelfde pc (inhoud dan :+) maar volgens mij is er niks beters te krijgen :eek:

    ennuh Z3R0, als je je ineens bedenkt en weer aan de console's ga beginnen, wil ik je pc wel overnemen voor een vriendschappelijk prijsje, just call me ;) (:+ 8))

    ff nog een vraagje over die aankomende DirectX 10 kaarten, die zullen zkr niet in Agp uitvoering komen? :'-(
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het Pc.. natuurlijk :+


    Meh, overmorgen mijn PC binnen, ietsje aangepast van het lijstje datk liet zien. Iets duurder ook :eek:
    1179€ voor de kast alleen. Monitor van 230€ erbij, en dan ben k klaar :)
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Specs? Overtreft het mij?8)

    Verder zijn er tienduizenden pc's die sneller zijn als die van Zero Paradox. Vele staan bij bedrijven, maar ik las laatst iemand met een kentsfield ofzo, speciaal(superduur) moedberbord, met dacht ik 2 of meer CPU's, en hij haalde bij 3dmark06 alleen al 6000 met zijn PROCESSOR. Samen zo'n 11-12000. Die gast haalt dus meer dan ik haal met mijn gehele pc8) 8)

    Directx10 kaarten zullen niet in AGP komen. Er komen nu al nauwelijks AGP kaarten uit, omdat PCI-E gewoon de toekomst is. DX10 zal echt de snelheid van PCI-E nodig hebben, en zal op AGP systemen ook maar matig presteren omdat de processors hierop niet snel genoeg zijn.

    Maar zullen we het even niet meer hebben over de pc van z3r0?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij nou ati 1950 crossfire had en 4 gig ram zou het wel een zeer hoge standaard score hebben. maar der zijn nog sommige die overclocken hun pc ook nog eens :9.

    kwijl : )~~~~~

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  7. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0

    Of mensen met een pc met componenten die je niet even bij azerty haalt.

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=111574
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes bedankt :) Hij zal ook ongetwijfeld nog wel ergens te bestellen zijn, dus ik zal nog eens goed rondkijken als ik weer geld heb 8)

    @ hierboven : Hou op over mijn PC jongens, ik word er verlegen van :+

    En tuurlijk ben ik niet de enige met een dikke PC, die hebben er hier wel meer :b:

    Btw, ik lees al diverse malen "overclocken"....is dat iets wat ik kan leren denken jullie ? O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen. Je PC kan alles op zn hoogst aan, het neemt, zeker met jouw ervarging(alhoewel ik er nietveel meer van weet) alleen maar risico's met zich mee.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Okidokie, that's all I needed to know :)

    Het komt er dus in feite, in gewone mensentaal, op neer dat je je PC meer probeert te laten doen dan ie eigenlijk aankan ? Nee in dat geval blijf ik er met mijn klauwtjes van af idd 8) :+
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon als je goede

    -mobo
    -voeding
    -geheugen

    hebt dat je redelijk kunt overclocken. met de pentium D 805 kun je 4 Ghz halen :9

    of als je geen geld heb voor de 6800 conroe kon je ook de 6300 overclocken

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik benieuwd of 1 van jullie een oplossing heeft voor mijn probleem(pje)
    Gisteren mijn nieuwe computer opgehaald die ik in elkaar heb laten schroeven:
    Specs:

    moederbord: ASUS A8N-SLI SE
    Processor:AMD Athlon64 X2 3800+ S939 DualCore
    geheugen: 1024 mb
    harde schijf: Samsung 160Gb 7200rpm 8Mb SATA
    videokaart: Connect3D ATI Radeon X1600Pro 512MB PCIe
    behuizing: Coolermaster CAC-T05 Centurion 5
    Voeding: Coolermaster RealPower 550W incl. Power Consumption Indicator
    DVD-brander: Samsung 16x +/- writer LS bulk zwart
    OEM: windows XP pro
    Nu draait de computer goed ik heb alleen een probleempje met mijn draadloos netwerkkaartje. Deze heb ik erin geprikt, drivers geinstalleerd en hij werkt. Alleen internet is zeer traag, zelf op mijn laptop (zeer oud beestje) is het sneller. De onboard lan-poort heb ik bij netwerkconnecties uitgeschakeld. want ik dacht dat deze misschien het probleem was, mar internet is nog steeds traag.
    Heeft iemand een oplossing?
     
  13. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Tips? Ik zat zelf te denken aan een 7300 GS 256MB, is dat iets hiervoor?
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    of ati 9550, geen idee of de 9250 ook dualheads optie had
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Videokaarten in Sli/CF opstelling clocken wil ook nog wel eens problemen met zich meebrengen :9
     
  16. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Guys,

    Julie moeten mij even helpen, ik zoek een nieuwe video kaart(redelijk goede) video kaart, liefst een geforce omdat ik dat gewent ben en altijd goed gelukt is. Maar ik heb niks tegen andere merken, ik ken ze gewoon simple weg niet. Budget is max 150 euro, ik weet niet of daar iets van te kopen is, owja moet een AGP versie zijn, ik heb namelijk alleen een AGP slot. Kom maar met sugesties, als vast dank voor de genen die de moetie hebben genomen om mijn tips te geven.


    edit:

    Bv zo een kaart als deze http://www.azerty.nl/producten/prod...lub3d-radeon-x1600pro-512-mb-ddr2-agp-8x.html

    Wat bedoelen ze met DDR2 moet je dat hebben in je computer(jah dat soort geheugen modules heb ik,)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    7600GS voor 130 euro bij alternate is een goeie.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    I agree.

    Die DDR2 bij die X1600 Pro is gewoon het type geheugen dat op die kaart zit. Dat heeft niets te maken met het RAM geheugen van je pc.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat is er eigenlijk gebeurt met de X1800 serie ? Ik kom ze nergens meer tegen, terwijl ze toch nog niet zó oud waren... ofwel ?
     
  20. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    En kan ik met deze kaart goed spellen spellen als de nieuwe hitman, etc. Of gaat dat net,

    Andere specs van mijn systeem
    1750mb ddr2 ram geheugen
    intel pentium 4 2,8GHZ

    En dan nog een vraag: wat is het verschil tussen APG en PCI-E
    Ik weet dat het de nieuwe standart word/is dus verdwijnen de oude apg moeder borden????


    edit: zouden julie even een link naar de kaart willen geven de 7600GS vast dank,
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina