Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kit het dicht :+

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om toch nog even door te gaan op die VGA koeling van Zalman..

Ik heb op de HCC een VF-900 gekocht omdat mijn retail koeler (asus 7600GT) téveel lawaai maakt en gewoon niet mooi is :+. Ben erg benieuwd of deze koeler echt zo stil en toch goed koelt als iedereen stelt.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke 7600 GT heb je? Is het toevallig de asus?(vandaar dat er ook een silent versie is) Heb er veel last van namelijk. Bij 3d toepassingen springt ie ineens aan. Als je 'm gemonteerd hebt zou ik graag het resultaat willen weten.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar daar had ik het ook over hoor ;)

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb jij oftwel er een 3th party koeler opstaan oftewel heb je letterlijk een ijskoude kamer (of de driver leest de temps verkeerd of de sensor op jouw kaarten zijn stuk :+).

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whatever, zolang er geen rook uit dat ding komt vind ik het allemaal wel best :+

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, 7600 GT Asus met die standaard koeler. Opzich draait 'ie bij mij constant, heb zo ingesteld dat ie alleen hard begint te koeling bij 50 graden ofzo. Anders draait ie op low of iets in die richting. Maar bij het gamen of wanneer dat kreng iets te warm wordt begint dat ding heel m'n kast schoon te zuigen. Wel aardig maar het maakt oh zo veel lawaai. Nou weet ik ook wel dat 'ie niet altijd hoeft te draaien maar mja, vind het wel een prettig idee:p. Ik hoop daarom idd dat deze (zoals gezegd) goed koelt bij lage snelheid.

Zal em binnenkort wel installeren, waarschijnlijk vrijdag, kan nu iig m'n pc niet missen i.v.m opdrachten school. Mocht er iets mis gaan (wat niet gebeurd, dit al 20.000 x gedaan) dan heb ik niks:+.

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan ga ik vanavond maar eens Windows Vista Ultimate installeren.

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    pff, ik denk dat op mijn 7600 van xfx dezelfde koeler zit als bij die asus van jullie. Wat een kolere herrie maakt dat ding :mad:
    Hets maar dat ik een headset op heb bij het gamen ;)

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en ik morgen avond, precies zelfde. ;)

11. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond,
    Ik ga binnekort een nieuwe videokaart (7600gs agp naar alle waarschijnlijkheid) en 512 mb extra intern geheugen kopen.
    Dit heb ik op dit moment.
    Zou ik met deze uitbreiding een spel als Dark Messiah/ Medieval 2 redelijk kunnen draaien of zijn deze games iets te hoog gegrepen?

Moederbord
    CPU Type DualCore Intel Pentium D 920, 2800 MHz (14 x 200)
    Systeemgeheugen 512 MB (wordt dus 1024)
    BIOS Type AMI (08/04/06)

Scherm
    Video kaart NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB) (wordt 7600gs)

12. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zal op medium best goed draaien.

13. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al een virusscanner klaarstaan? Ik ga Symantec versie gebruiken.
    Trouwens ik ga morgen ook installeren moest vanavond nog ff weg dus daarom niet aan installeren toegekomen.

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'gebruik gewoon Windows Live OneCare (Onder Vista RC2) :eek: Werkt prima, kreeg laatst keurig een melding toen iets van Trojan Horse me pc binnen wilde...

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm,, ik wou Norton installeren, maar dat is egt zoo traag,, dus hopelijk zit in Vista Ultimate ook die Live OneCare, dan gebruik ik die. :)

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, ik weet er vrij weinig vanaf, en het lijkt wel alsof iedereen zijn eigen mening heeft qua scanners. Maar ik persoonlijk, háat Norton ! Het maakt je pc zó rete sloom :{

Werd bijna woest toen die kerel bij de MyCom op de HCC een Norton pakket ging veilen. "'s Werelds best geteste scanner dames en heren" !

Zal misschien best zo zijn. Maar ervaringen met Norton zijn nog erger als een gratis Aldi pc :eek:

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen met Norton hier. Je PC die er trager van wordt ? Nog niks van gemerkt :eek:

Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Merk er ook niets van:p

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die kerel was trouwens verder best grappig met veilingen.

"Wie had er nou net 80 € geboden?"
    "IK!"
    "Ja jij 85 €!"

:+ :cool:

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Norton zuigt hard. Het vertraagd je pc totaal. Ik had em 5tal jaar geleden op mn pentium 3 en die ging zo sloom dat je er gewoon niet meer mee kon werken. Tot dat ik Norton uitschakelde natuurlijk :eek:.

Nu heb ik Norton op mn laptop (godzijdank zijn die 3 maanden trail bijna verlopen :+) en dat ding is trager dan een laptop met slechtere specs, vooral in het booten |:-. Ik moet altijd wachten tot dat die rot Norton is opgestart... .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina