Mensen, ik zit een beetje met de handen in het haar. Waar mijn PC het zeker een maand tot anderhalve maand vlekkeloos gedaan heeft (nadat Informatique de vorige keer het moederbord vervangen had), begint hij nu de laatste tijd weer wat regelmatiger kuren te vertonen. Het is nu in anderhalve week tijd alweer een aantal keer voorgekomen dat hij dus weigerde op te starten (na het drukken op de Power-knop maakt hij heel ff contact maar dan valt ie weer uit), en in de keren dat ik wel verder kom met opstarten valt ie kort daarna toch weer spontaan uit. Het gekke is dus, en dat was de vorige keren ook zo, dat er ook nog wel dagen tussen zitten dattie het wel gewoon doet. Want ik zit nu ook gewoon achter mijn PC, in Windows, dit berichtje hier te typen.
Probleem is dat ik wel kan gaan bellen naar Informatique, maar die hebben bij de vorige keren zelf geen probleem kunnen constateren. Zij gooiden het op een gegeven moment op "externe factoren bij mij thuis", welke dat dan ook mogen zijn denk ik dan. En hoe komt het dan dat de PC het na het vervangen van het moederbord al die tijd gewoon goed gedaan heeft, maar hij nu weer moeilijk begint te doen ? Ik als leek zou dan zeggen dat het moederbord weer naar de klote aan het gaan is (logische constatering), maar kan het zijn dat ik zoveel pech heb met die moederborden van mij ?
Laatst bewerkt: 19 dec 2006