Precies, dat heb ik dus ook. Op de vraag van mijn kant of ze dan iemand langs wilden sturen om te kijken of het daadwerkelijk een externe factor bij mij thuis zou kunnen zijn antwoorden ze "Nee dat doen wij niet." Met andere woorden : ik als leek mag die oorzaak zelf gaan zoeken, en als ik niks kan vinden moet ik het maar oke vinden dat m'n PC een maandelijkse periode heeft waarin ie weigert fatsoenlijk te functioneren. En dat voor een som geld waar je misselijk van wordt.
Ik kijk het nog ff aan, maar alsie mij te regelmatig blijft weigeren dan wordt er eerdaags gewoon weer gebeld naar Informatique. En dan wil ik duidelijke afspraken maken met ze alvorens ik weer met het apparaat kom aanzetten daar. Ik laat me niet van het kastje naar de muur sturen elke keer. Als ze weigeren met een goede oplossing te komen dan zal ik misschien nog andere stappen moeten ondernemen, maar laten we hopen dat het zover niet komt.
@ Toyota : Dude, weet je wat jij eens zou moeten doen ? Die IGNORE KNOP waar ik het al tig keer over gehad heb eens gebruiken als je je steeds maar ergert aan mijn posts ! Dit probleem is hier al zovaak besproken en ik heb al zovaak uit moeten leggen dat het volgens de winkel niet aan de voeding kan liggen, dus als mensen dan met die suggestie komen wijs ik ze er enkel op wat Informatique tegen mij zegt. Hoe ik dat doe is mijn zaak, en als de persoon waar ik het tegen had de indruk zou krijgen dat ik um in de zeik zit te nemen dan moet ie dat nu ff zeggen. Je weet volgens mij nog maar half waar het over gaat. ZEG DAN NIETS.
Laatst bewerkt: 19 dec 2006