Het wordt steeds gekker met die PC van mij. Hoewel ik eerst nog best aan wilde nemen dat Informatique misschien gelijk had over die "externe factoren" bij mij thuis (aangezien de PC daar gewoon goed werkte en door alle tests heenkwam) begin ik nu toch weer te twijfelen over het wel of niet deugen van een of meerdere onderdelen in mijn PC. Steeds vaker wil hij niet opstarten, en alsie toch opstart valt ie vaak snel daarna alsnog uit. Ook zitten er nog wel wat dagen tussen dattie het wel doet, in de korte tijd dat ik um dan op zo'n dag gebruik zegmaar want gamen doe ik al een tijdje niet meer op het ding. Vaak wil hij met opstarten ook niet verder gaan dan het scherm van het moederbord, dan moet ik op Reset drukken in de hoop dat ie daarna wel boot. En daarnet kreeg ik bij het booten een Error die met m'n HDD('s) te maken had geloof ik. Toen weer twee keer moeten Resetten voor ik in Windows kwam, met daarvoor weer de melding dat ik Windows moest opstarten met de "Laatst bekende configuratie die wel werkte".
Na de kerstdagen ga ik zo'n stekkerdoos met piekstroombeveiliging aanschaffen in de laatste hoop dat dat iets uithaalt, en anders krijgt Informatique in januari alsnog twee niet meer zo blije en geduldige klanten over de vloer. Het moet maar eens een keer afgelopen zijn met dit getob.
Laatst bewerkt: 25 dec 2006