Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat 'ie dan nog meer problemen krijgt, stoppen die eruit knallen enzo:+

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :+

Nee maar mijn huidige voeding is er idd eentje van 620W. Ik heb er ook nog aan zitten denken of de mogelijkheid bestaat dat ie niet krachtig genoeg is (het op sommige momenten gewoon niet trekt en de PC dus uitvalt), maar dat is voor mij giswerk aangezien mijn PC voornamelijk bestaat uit onderdelen die me hier zijn aangeraden. Ik neem dan ook aan dat het niet aan de capaciteit van de voeding ligt.

Misschien toch een instabiele voeding, die soms wel functioneert en soms weigert ? Dat zou verklaren waarom ie het de ene keer wel voor een onbepaalde tijd doet, ook als ie bij Informatique staat, en zij dus op die momenten geen fouten kunnen constateren ? Of wordt het probleem toch veroorzaakt door iets hier thuis ? Misschien een aparte groep aan laten leggen voor alleen mijn kamertje 8)

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat je voeding gewoon brak is lijkt me het meest voor de hand liggend. Misschien dat je een andere voeding kan lenen?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een mogelijkheid zijn, maar ik zou helaas niet weten van wie :+
    Bij aanhoudende problemen Informatique toch maar gewoon vriendelijk verzoeken er even een andere in te gooien anders....

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
  6. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Ik ga dus een nieuwe PC kast kopen maar ik weet niet of mijn moederboord hierin past, het gaat om deze kast en een Asus A8N-E moederboord.

Want als ik op de plaatjes kijk bij alternate zie ik dat de gaten op een heel andere plaats zitten als ze nu zitten...

Alvast bedankt.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je moederbord niet groter is dan ATX, ja.

Ja.

8. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het dan met die gaatjes voor mijn internet enzo?
    Want deze zitten totaal op een andere plaats...

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Die passen vast wel. Anders RMA je toch?

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Pegas- ik zie moederborden van 62 euro maar ook van 150 euro etc. Als ik nou een 7600gt, e6300 en 1024 mb ram(staat nog niet vast) is een moederbord van 62 eurodan ook goed genoeg?

11. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    RMA?? Daar heb ik nog nooit van gehoord 8)

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou voor een mobo van rond de €100,- gaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Return_Merchandise_Authorization*)

13. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een videokaart! Want me pc draait nu op vista maar me video geheugen komt steeds tekort:confused: Daarom wil ik dus een nieuwe videokaart hebben. Maar ik zelf weet egt helemaal niks over videokaarten!! Dus daarom wou ik aan jullie vragen Weeten jullie een videokaart die een beetje goed op vista loopt en wat leuke gamez aan kan het hoeft geen videokaart tezijn waar je de gamez van nu op kunt speelen maar gewoon een die er eigelijk een beetje tussen in zit:{

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    7600GS / 7600GT :) voor agp & pcie

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb gisteren de Samsung 225BW besteld, en die heeft de volgende aansluitingen

Ingangen

1 x VGA
    1 x DVI-D

Mijn videokaart (Sapphire X1900XT) heeft hetvolgende

- 15-pin D-shell (female) VGA output
    - DVI-I Output

Kan ik deze monitor nou via een DVI kabel aansluiten op mijn pc ? Want ze hebben allebij een ander soort type DVI :eek:

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    DVI-I - kan een digitaal en een analoog signaal doorgeven en DVI-D kan alleen maar een digitaal signaal doorgeven. Ze zijn beide hetzelfde, maar DVI-I heeft nog een paar pinnetjes extra.

Je kan gewoon een DVI-D naar DVI-I kabel kopen, of makkelijker nog een DVI-D naar DVI-D kabel (heb ik ook).

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  17. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al veel van gehoort dat ik die moest kopen! alleen weet iemand een NL online shop waar ik hem voor een mooi prijsje kan bestellen?

:thumbs:

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oké bedankt voor de uitleg.

Had al even zitten zoeken naar een DVI I < > DVI D kabel, maar kon deze nergens vinden.

Maar goed, maakt het nu erg veel verschil uit met de stadnaart VGA kabel die erbij zit ?

20. Rikvdknaap

Rikvdknaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    € 141,73 :confused: Niet verwacht dat het zoduur kost! Maar ik heb een anderen gezien. Deze Lijkt mij ook wel goed. En voor een mooi prijsje! en lees de omschrijving. Persies wat ik naar vroeg!O-) Alleen nou wou ik jullie meenig weeten over deze videokaart.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina