1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    das nou soms het probleem met samengestelde: ik had ook eens een samengestelde gedaan met nieuwere voeding, 6600gt en geheugen ne nog wat. zeiden ze bij de vicomputer, ja het komt allemaal wel goed met je computer: nou ik kreeg artifacts van hier tot ginte :confused:. enne het was toen een voeding van coolermaster>http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TN4M20

Nou ik moest toen maar een 9800pro erin knallen. Maar heel vaak kunnen ze geen goede advies geven. Als ik jou was z3ro had ik die bruutte computer van dell genomen van de XPS serie als je zoveel geld er voor over had. Met zo'n 8800gtx erin ofzo.

EDIT: willen jullie mij toevoegen op xfire> janterworst

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    okay, Iemand hier ervaring met baksteen Routers?
    Mijn Linksys wrt54GS v4 kreeg een corrupt firmware image van mij als valentijns cadeau :)
    ik heb al wat heen en weer gezocht naar de bricking routers maar veel over de GS v4 kwam ik niet te weten.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dell.:emo: :lol:

Was het een officiële firmware? Dan kan je gewoon contact opnemen met Linksys, soms schijnen ze nog weleens een nieuwe op te sturen als het vaker voorkomt.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Coolermaster is sowieso al niet top (maar ook niet barslecht) en ik vind het vreemd dat die 9800 Pro wel goed werkte als het aan de voeding lag? Wat het toeval is dat ze niet alleen hetzelfde presteren, maar ook evenveel verbruiken :+.

Toen Zero z'n pc had aangekocht was de 8800 GT nog niet uit. Ook is er zeker door denk ik 4 man (Arjan, MAX3400, TheProf82 en mijzelf, sorry als ik mensen ben vergeten) bevestigd dat die voeding zwaar genoeg is. Dus daar zal het niet aan liggen, tenzij die voeding zelf niet 100% in orde is.

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, Was Fon.

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    *kuch*5*kuch*:cool:

Tja, dan is het een ander verhaal. Google eens!

Is dit iets?

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ja ik vind tot nu toe dat die dell computer van mij goed presteert :D. xboxgangsta niet iedereen is zo rijk als jij he :| dus je hoeft niet de hele tijd dell af te kraken want volgens mij heb je er nooit eentje gehad dus mondje dicht houden ;)

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk waarom AMD over een tijdje geen socket 939 gaat ondersteunen met X2?Vind het eigenlijk wel raar,want best veel hebben een socket 939,tenzij je een nieuwere pc heb.

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier weleens een Dell gehad. Het probleem is alleen bij Dell dat je er in verhouding te veel voor betaald. Ook is de mogelijkheid om up te graden minder goed.

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog ergens een AMD x4200+ S939 gezien. deze wil ik dus wel gaan halen .. maar weet iemand of deze een beetje overklokbaar is ?

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    ja maar op elke bladzijde zie ik van jou steeds iets staan over: Dell is kut. Ga jij je nou met je eigen pc mee bemoeien en niet de hele tijd lopen lullen dat dit de kutste pc wat je hebt want ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee gehad vanaf games tot office

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Kerel, voel je niet zo snel op je pikkie getrapt.
    Dell is kut? Ik heb alleen gezegd dat ze qua prijs/kwaliteit verhouding erg duur zijn en dat ze over het algemeen minder goed te upgraden zijn. Dit zijn toevallig wel feiten.

Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me daarbij aan, dell is kut :).

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel beter zelf een pc maken, dan er een bij dell te kopen. sowieso goedkoper, maar als je zelf een pc in elkaar zet dan is het altijd goedkoper...

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    heb het zelf gedaan en het was tog ff wat duurder, pc zelf gemaakt

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar dan nog. Ik betaal liever iets meer, zodat ik er later nog aan kan upgraden, en een kant en klaar ding, waar je helemaal niets meer mee kan :eek:

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoeld dat je het zelf hebt geprobeerd, maar dat je uiteindelijk toch duurder uit was? :x

Zodra je ook maar in de buurt van de performance-desktops komt, is de prijs/kwaliteit verhouding *minder goed* dan wanneer je zelf een PC bouwt.

Om nog maar te zwijgen over de overclockmogelijkheden die je niet hebt.

Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  18. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0

Ook echt iets wat de doelgroep van dell zoekt he |:-
    OC'en valt bijna ook nooit onder garantie.
    Dell is over het algemeen een goed merk, en je kan er altijd aan uitbreiden kwa geheugen/hdd/odd.
    Voor mensen die verstand van pc's hebben, zoals jij ook wilt overkomen, die gaan zelf samenstellen/bouwen en mits je dit goed uitzoekt is dit natuurlijk altijd goedkoper als Dell, en je weet precies wat er in je systeem zit.
    Maar goed dat onnodig Dell bashen slaat echt nergens op.

19. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik wil windows Vista en een nieuw PC .. Wat zeggen jullie zelf samenstellen of in de winkel kopen?

20. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Samenstellen, zeker als je er zelf verstand van hebt. En anders laat iemand je helpen, of vraag t hier.
    Wat wil je uitgeven? Wat zijn je eisen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina