Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Antec/MSI/... zijn ook merken hé, maar dan van onderdelen. Ik denk dat hij eerder dat bedoelde... .

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd Dell levert best goed spul, iig voor mensen die net alles van computers af weten.

Meestal krijg je gewoon een leuke complete pc/notebook :)

Packard Hell daarentegen... ;)

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja het is mijn mening. Doe wat je er mee wilt doen. Ik zie geregeld dat mensen die er vaak niks vanaf weten of door misleidende (uiteraard gigantisch slimme) marketing trucs (een pc van 399 kan natuurlijk niks zijn) toch veel geld kwijt zijn, doordat ze naar de lokale pc boer moeten om het gefixt te krijgen, De inhoud van Dell's is inderdaad vergelijkbaar, however.. het moge vaak Asus borden zijn, het zijn meestal exclusief gemaakte borden voor Dell. Alleen is het soms oppassen geblazen met uitbreidingen of eventueel vervanging van bijv. moederbord. Om nog maar niet eens te spreken over de vreemde kasten:+. Ik wil inderdaad wel verschil maken (zie poster hierboven) tussen Dell en Packard Bell.

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Zou cod 2 op mijn pc doen, altijd weer lekker spannend. Teleurgesteld of blij we zullen het zien. :9 . En dell wat is er mis mee eigenlijk, dell is gewoon een leuk en een kwalitatief merk zoals lange jan het zei. Bagger, nou echt niet, zullen we wedden dat de koeling bij mij aan de voorkant gewoon als een koelkast is en constant. Achter is ie ook koel dus oververhit worden: neej

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    COD 2 kan je zelfs nog op een P3+ATI 9200 draaien.

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een pc die op de beurs bij elkaar is gekocht door mijn pa en mijn broer, met allemaal andere merken dingen dus. Maar hij wordt een beetje oud :)

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    @xboxgangsta

hahahahah grapjasje, mijn vriend heeft een dikke oude computer met een amd 1,2 ghz en een geforce 4 en daar draait ie helemaal niet op grapjesje zelfs et niet :D

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ja en? Een Geforce 4 is ook slechter dan een Radeon 9200.

En gebruik eens fatsoenlijk Nederlands en maak gebruik van interpunctie, dit valt namelijk niet te lezen.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een Geforce 4 MX is slechter dan een 9200, maar een Geforce 4 Titanium is wel beter hoor.

Als je CoD2 in DX7 mode draait, zal ie wel draaien op een 9200/Geforce 4 Titanium. Tenminste als de game de kaart ondersteund ;).

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    grapjes, ik weet zeker dat ik een hogere opleiding doet dan jij en volgens mij moet je eens een ban krijgen. Vraagje: ik speel cod 2 alles op het hoogst met res van 1024*768 ofzo en als ik dan speelt lagt ie helemaal niet, maar als ik multiplayer speelt lagt ie niet maar traag. Soort trillingen als je een bocht maakt :confused:. En FEAR draai ik goed op zeg maar: CPU= maximum, videokaart= high

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus? Een 14-jarige snotneus wil mij de les lezen? Ik ben 1e jaars HBO-er Bedrijfseconomie. Volgend jaar studeer ik Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Dus jochie, hou maar op.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n hoge opleiding doet, doe je dan niet lager voor en gebruik gewoon interpunctie en praat normaal ABN.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    3de klas gymnasium jah maar laten we nu maar weer ontopic gaan :)

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    CoD2 in DX 9 mode in multiplayer is onspeelbaar (tenminsten toch als je geen 8800 hebt). Voor multiplayer wordt dan ook overal aangeraden om in DX7 mode te spelen ;)

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    3de klas gymnasium zegt niks. Ik ken mensen die op het gymnasium hebben gezeten maar een algemene ontwikkeling hebben van een kind van 9. Gymnasium zegt op de middelbare school alleen nog maar wat over je leergierigheid en over hoe goed je kan leren. Gymnasium staat niet synoniem aan succes in je vervolgopleiding of een voorspoedige carrieré. Ook niet dat je beter bent dan een ander. Je hebt alleen meer potentie in je vervolgopleiding. Maar of je ook echt goed in je vak bent wordt niet bepaald door gymnasium of vmbo.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Pegas hoe speel jij cod 2? settings graag :)?

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Als je het zo makkelijk probeert af te kappen schat ik je niet hoger in dan de brugklas van het VMBO.

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    ik kom later wel langs in een mooie BMW, en wat zit je steeds te zeiken, ontopic of ik report je ff

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Report maar in het wilde weg, jij loopt hier te flamen. En jochie, de universiteit is het hoogst haalbare._0/

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Niet :+, maar ik speelde de singleplayer volledig open op 1280*1024. Multiplayer heb ik nooit gedaan (boeit me niet zo bij CoD), maar mensen met een gelijkaardig systeem draaiden de multiplayer in DX7 mode om het speelbaar te houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina