Ziet er goed, maar als je oc'ed kan je beter een E6300 nemen. Ook is een voeding van 600W misschien wat overkill. Niet dat dat echt erg is bij voedingen, maar het zou dom zijn om er meer geld in te steken als je het nooit gaat gebruiken. Een voeding van 500W is al goed genoeg (tenzij je van plan bent SLI te gaan gebruiken).
Ook zou ik een ander merk van voeding nemen, want Thermaltake z'n voedingen zijn nogal wisselvallig. De ene keer zijn het top voedingen, de andere keer zijn het dingen die niet veel beter zijn dan de alledaagse B-merk voedingen. Ga eerder voor Enermax/Tagan/Antec/OCZ/....
Zoals xboxgansta al zei, het ziet er goed uit
. Maar ben je zeker dat je extra geld wil neerleggen voor XFX. Zelfs al is deze 8800 GTS factory overclocked (waar is helemaal niet zeker van ben), het extra geld is teveel voor de extra performance die je krijgt (bovendien kan je die snelheden gemakkelijk halen met een andere 8800 GTS).
Wat is mis met een aparte case kopen? Als die het nou mooi vind en hij wil er voor betalen is het toch goed? Mijn case koste €200+ en ik heb er nog geen spijt van
.
I agree, alleen moet de HDD niet per sé van WD zijn. Van Seagate of Samsung (of Itachi?) is ook al goed.
Zelfs Maxtor is waarschijnlijk al beter nu dat ze van Seagate zijn, doch ik je nog altijd aanraad 1 van de hier boven vernoemde merken te nemen.
Xboxgansta, voor echt te oc'en kan je toch best minimaal 800Mhz geheugen nemen dat geen Valueram is (geldt ook voor andere snelheden). Met valueram zal je wel wat kunnen oc'en, maar het zal niet echt de moeite zijn.
Je moet natuurlijk ook wel zien dat het moederbord genoeg voltage kan leveren voor het geheugen (voor valueram zal dit normaal geen probleem zijn).
Klik om te vergroten...