1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik denk dat je het beste voor een betere processor kunt gaan.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt mij inderdaad ook het beste, ware het niet dat er drie varianten zijn van de Pentium 4 2,0GHz.

1) P4 2,0GHz, socket 423, 400MHz FSB, 256KB L2 cache, 0,18micron
    2) P4 2,0GHz, socket 478, 400MHz FSB, 256KB L2 cache, 0,18micron
    :cool: P4 2,0GHz, socket 478, 400MHz FSB, 512KB L2 cache, 0,13micron

Ik weet niet welke van deze drie je hebt C()Rr0$!oN? Je zou het even na moeten kijken met behulp van CPUID.

Afhankelijk van de processors die je moederbord allemaal ondersteund, is het mogelijk dat je die processors niet meer kunt kopen in de winkel. Nummers één en twee in ieder geval niet meer, of je moet een adresje kunnen vinden die er nog een paar heeft.

3. gtaer

gtaer Adje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of de Sapphire Atlantis 9600XT 256mb.

Halflife2 op high/medium 1024x768 fijn en soepel speelt?

Ik wil m gaan kopen namelijk

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor :)

5. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, kijk ook hier maar`ns :). Al testen ze daar wel op een behoorlijk snel systeem.

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand wat ECC betekent bij geheugen?
    En maakt het echt veel uit of ik Kingston of Corsair geheugen koop?

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    corsair is dacht ik iets beter dan kingston. Maar het maakt niet super veel uit. kijk wel even op de site van je moederbordfabrikant of het geheugen ondersteund wordt!

edit/

ik heb trouwens een vraagje. een collega van mij zegt dat hij een pentium 5 processor heeft gekocht van €2500. maar deze is toch nog helemaal neit uit?

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe wat een komiek :{
    Ze maar tegen hem dat jij een Athlon 128 hebt gekocht, en die wel twéé keer zo snel is als zijn Pentium 5, en nog eens €500,- goedkoper ook ;).

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet is corsair veel beter als je wil gaan overclocken

(ik heb kingston btw)

10. Clitoris

Clitoris Guest

Corsair dual-channel XMS geheugen is inderdaad beter dan Kingston Hyper X. Let er wel op dat je een TWINIX setje koopt!

11. Clitoris

Clitoris Guest

De ASUS A8N-SLI gebruikt de Realtek ALC850 als Audio Codec. Deze gebruikt in principe dezelfde onboard frequenties als de Creative CA0106-DAT. Streef je naar perfectie? Dan raadt ik je de hierboven genoemde geluidskaart aan. Maar de onboard geluids COAX chipset van de A8N, zal mening geluidsfreak doen kwijlen 8)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    maar is ie al uit dan??? hij heeft ook gezegd dat hij hem bij een electronica zaak heeft gekocht. Zoiets als expert en dynabite enzo.. hebben die daar wel zulke dure pc's????

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb die kaart, maar nog geen HL2, maar Far Cry loopt iig heel soepel en Hl2 zou ook geen probleem moeten zijn, net zoals DOOM III.

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Een simpele zoekactie op Google wijst uit dat er helemaal geen Pentium 5 te koop is. Ergens in het lab van Intel zal er wel een prototype zijn, maar voorlopig is er nog niets anders dan speculatie over deze cpu.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ok dankjewel.. ga ik hem ff uitlachen.. en ff naar z'n pc kijken wat voor processor hij echt heeft!

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me vrij makkelijk een pentium 4...

kneem aan dat bijna niemand meer een pentium 3 heeft... (er van uitgaande dat ie geen AMD heeft, heeft ie een AMD 64 fx (heb even bij alternate gekeken: die chips kosten van 825-909 euro maar dan heb je wel 2,6Ghz(en das veel bij AMD, heel veel) dan is ie een lucky bastard ;))

het geluid van de A8N is btw erg strak inderdaad, ik heb em via men stereo lopen en de kwaliteit is erg goed... mocht je een optical dolby setje hebben dan moet je wel een andere geluidskaart kopen...

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ga morgen mijn logitech x-530 ophalen.. is dat een optical dolby setje???
    nog maar 2 dagen w8en op me pc.. stuk sneller dan verwacht.

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    logitech kennende gebruiken ze gewoon die 5 kleuren kabeltjes en die kun je er wel gewoon in doen...

maar ik zal even zoeken...

edit:

dus dat is niet optical, maar hetzelfde als mijn logitech setje heeft... je kunt hem dus gewoon aansluiten op je mobo...

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  19. daan_xbox

daan_xbox Guest

hoe werkt dit?

20. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    zit een Beh computer in , stop een langwerpig object in de achterkanaal , en de ultramoderne computer zal gaan "beh-en"

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina