1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    *third that* what the hell doe je met je schijven dan suka ?>Hier zit een maxtor in me pas pc heeft een maxtor.Zero problems.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met Maxtor is inderdaad helemaal niets mis! Het is gewoon een kwestie van pech hebben :cool:

4. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst vloog die van mij in de fik :{
    Ik hoef ze nu iig niet meer die Maxtor schijven.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu dat de Sapphire X850 XT PE 2 DVI aansluitingen schijnt te hebben. Eigenlijk wilde ik hem op een crt bak aansluiten. Kan dat ook? Met kwaliteitsverlies? En is zo'n 'converter' duur?

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    die converter wordt er bijgeleverd als het goed is... was ook zo bij mijn 6600GT... en zonder kwaliteitsverlies natuurlijk...

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, da's wel mooi. Echter als ik dit plaatje zie, zie ik echt een D-Sub aansluiting:

Terwijl de Sapphire Site het heeft over 2 DVI :confused:

Aan het plaatje is wel te zien dat er een D-Sub komt. D-sub is toch ook voor CRT? Maar, ik zat dus te denken, DVI is digitaal en D-sub nog altijd analoog. Is het niet zo dat DVI voor betere kwaliteit zorgt? Wel weet ik dat de meeste gamers nog steeds spelen op een CRT bak.

8. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag; ik heb mijn 5.1 set aangesloten op mn Asus A8N SLI aangesloten. Dit werkt echt lekker en werkt ook bij dvd's afspelen enz met programmas als WinDVD. Maar nu heb ik Limewire gedownload, voor muziek enz. Maar als ik hem afspeel, dan speelt ie 'm af maar geeft ie geen geluid?!:confused: Toen ging ik checken of ie het bij WinDVD het wel deed en toen startte ik een film en toen deed het geluid opeens het van Limewire. Maar toen sloot ik WinDVD af en toen speelde hij het liedje af. Toen selecteerde ik een ander en toen deed hij het niet?!:confused::confused: Ik begrijp hier echt geen reet van.. Wat moet ik doen?

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Nicos: ff tussendoor maar mag ik je complimenteren over je smaak qua videokaarten _O_ Echt een gigantisch mooie kaart!

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb dus net mijn pc opgehaald, en dus ik en mijn vader sluiten alles aan. en we willen hem aanzetten.... niks. er gebeurt helemaal niks!!
    kan dit de voeding zijn of is het iets anders intern. dat er iets verkeerd is aangesloten?

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou kunnen, heb je de 24 pins voedingsconnector aangesloten? Ook de 12V voedingsconnector aangesloten (die vierkante)?

Controleer ook of je de power aan/uit en reset jumpers van je behuizing goed hebt aangesloten op je moederbord.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb de pc door yorcom zelf laten assembleren.. dus het zou allemaal aangesloten moeten zijn. kan het niet gewoon dat de voeding kapot is?

13. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Plz, help me!!! :'-(

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me dat ie het wel doet....

heb je die I/O knop wel aangezet???

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja.. we hebben echt alles geprobeerd. reset knop en start knop tegelijk ingedrukt houden ga zo maar door. I/O knop verschillende keren omgezet. op beide standen geprobeerd voor als het verkeerd om aangesloten was.

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou kunnen ja, maar ik mag aannemen dat ze na de assemblatie ook de boel getest hebben.

Je kan proberen om de stekker uit het stopcontact te halen en even de powerknop een paar tellen ingedrukt te houden. Vervolgens de stekker erin en dan nog eens proberen.

Het zou ook kunnen helpen om de BIOS te resetten, maar voordat je daaraan begint zou ik toch eerst contact met Yorcom opnemen, aangezien zei verantwoordelijk zijn voor het afleveren van een goed werkend systeem.

17. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey... ik weet niet of jullie hem op een stekkerdoos hebben en of daar ook nog andere dingen in zitten want ik heb ook wel eens gehad dat het teveel voor mijn stekkerdoos werd....

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja ik heb hem in een stekkerdoos zitten, maar we hebben hem ook gewoon op een normaal stopcontact geprobeerd dus daar kan het iig niet aan liggen. Mijn vader is nu terug naar yorcom, en daar gaan ze de boel eens bekijken. Ik hoop dat wanneer ik vanavond uit mijn werk terugkom en werkende pc op me kamer staat anders vind ik het echt heel klote. Maar goed we zien wel wat er gebeurd. iedereen bedankt voor de hulp.

19. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen , welke CPU is echt DE budget van nu? echt wat minimaal nodig is om Halflife - CS source etc etc te spelen?

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    de budget van nu?? is de geforce 6600 GT

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina