Ik heb tot nu toe nog geen PCI-versie van een 6800LE kunnen vinden.(Misschien niet goed gekeken, zal dalijk nog wel even kijken.) Ik heb zelf de normale 6800 van MSI. Daar heb ik zelf alle pipelines bij open gegooid + 2 extra vertex shaders. De kaart loopt als een zonnetje maar heb ik voor de zekerheid nog een andere koeler opgezet om de levensduur toch een beetje te behouden.
VX chippies is wel leuk, maar als het niet samenwerkt met je AMD64, dan heb je er jammer genoeg niet zoveel aan. Als je dan voor een geheugen gaat, neem dan Corsair of Kingston. Corsair is ietsje beter, vanwege iets betere OC-mogelijkheid. Maar als je dan 1gb neemt daarvan van Corsair, neem dan wel TWINX. Dan zijn ze goed op elkaar afgestemd.
Edit// heb even gekeken voor een PCI versie van de 6800LE, maar jammer genoeg zijn die er alleen in AGP versies. Ik zou als ik jou was voor een gewone 6800. Die kan je namelijk echt goed overclocken. Heb 'm nu tussen de 6800GT en 6800Ultra zitten! Je hebt 'm van MSI, dat is de goedkoopste, die is namelijk 302,50 minimaal. En je hebt 'm ook van Leadtek en Gainward. Maar die zijn al gauw een klein tikkie duurder.
BTW// Toch nog een opmerking over je gekozen systeem, jij wilt 'm cker ook voor lanparties etc kopen? Want anders zou ik gewoon gaan voor een SLI-moederbord.
Laatst bewerkt: 16 jan 2005