1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1

die kabel die hierboven staat (4 pin) moet je aansluiten aan een andere voedingkabel?

dit is btw een kabel van een vga koeler

2. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier waar ik kabeltjes kan kopen , waar een lichtje inzit? ik zag het bij een andere casemod , die kerel had allemaal HD's onder-elkaar , en bij de stekker die erin gaat zat een lichtje (IN de stekker)

I wanna knoo :p

3. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha heb een heerlijke AGP vrije nacht gehad :+ :cool: En nu maar wachten op het salaris |:- Ga ook nog wat overwerken zodat ik mijn nieuwe videokaart nóg sneller binnen heb :9

Laat het horen zodra ik mijn nieuwe pc heb _0/

5. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Aaargh wat zie ik nu :'-( Ik kan helemaal geen 6800 vinden voor mijn pci moederbord!! Er zijn alleen maar 6800GT's voor pci te vinden of ben ik nu gek |:- Hebben jullie wel een winkel gezien waar een 'normale' 6800 voor een pci moederbord te krijgen is?

Bij voorbaat dank,
    Tim

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
  7. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    www.pcmegastore.nl

Levertijd is wel ontiechelijk lang, wacht nu ook nog steeds op mn tweede 6800. Heb 'm vorige week maandg besteld. :mad: Waarschijnlijk heb je de fout om misschien op 6800 te zoeken. Want ze worden wel verkocht. Ik zoek nog even wat sites voor je.

Edit// hier bij www.alternate.nl verkopen ze de MSI en de Leadtek.
    Ook bij al eerder gezegd; www.pcmegastore.nl en bij www.4launch.nl. Ze worden nog niet overal verkocht, maar bij deze winkels kan je goed terecht.

Edit2// Bij 4launch is hij het snelste leverbaar. Dat is de Leadtek versie.

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  8. Clitoris

Clitoris Guest

Hey, ik was zondag klaar met het instaleren van mn pc.

Asus a8n-sli deluxe
    amd etc...

Nou wilde ik mn chipset drivers instaleren, maar zegt windows dat ze niet "stuurprogramma" ondertekent zijn. Ik weet dat je dan gewoon door moet gaan, maar wanneer ik dat doe flipt mn pc helemaal. Nou was mijn vraag, zijn is die nvidia chipset driver van belang?

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn wel van belang eigenlijk :). Komen deze drivers van de cd, of heb je ze ergens gedownload?

10. Clitoris

Clitoris Guest

Ze komen van cd:eek:

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb waarschijnlijk precies dezelfde opstelling als jij...

bij mij zei die ook dat het niet ondertekend was (ik dacht dat het aan mijn MCE lag) maar ik ben gewoon doorgegaan en verder geen problemen...

het is trouwens het verstandigst om eerst de mobo drivers te installeren en daarna pas de rest misschien moet je dat maar eens doen (en niet zeuren dat dan moet formatteren en dat dat zo lang duurt want ik heb em 3 keer geformatteerd voordat alles het deed... ;) )

mijn pc:

asus a8n sli dlx
    amd a64 3000+
    kingston 1gb dual-channel kit
    maxtor 10 200gb hdd
    xfx geforce 6600GT 128mb

12. UnleasH

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, ben nu al onwijs lang aan het wachten op m'n tweede 6800 bij pcmegastore.nl Ik had dit niet van hun verwacht dat ik hem nog steeds niet binnen heb. Heb 'm vorige week maandag besteld en nog steeds is ie er niet.

13. Clitoris

Clitoris Guest

Probleem is opgelost. Heb de nieuwste drivers van asus.com gedownload, en alles werkt perfect:) Had met de nieuwste drivers ook het probleem van "niet windows ondertekent", maar mn pc flipte daarna gelukkig niet!

Even een vraag tussendoor:

Ik ben van plan om een nieuwe 3d kaart aan te schaffen. Mn budget ligt zo rond de 200 euro (180-220euro). Welke kaart kan ik het beste nemen? Ik zat al te kijken naar de Geforce EN6600 GT, en de ATI X700 ofzo. Ik ben voorlopig niet van plan om mn 3d kaart in SLI mode te draaien. Welke kaart heeft de beste single performance, en ligt zo rond de 200 euri?

Alvast bedankt! :)

14. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is een beetje eentonig maar dat blijft toch echt de 6600GT, die is namelijk ook beter dan de x700...

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    doe wat ik van plan ben... koop een 6800 LE en probeer de pipelines open te krijgen als dat lukt dan heb je een veel snellere kaart dan de 6600 GT je kan ookbij een paar winkels voor ietsje meer een 6800 le kopen waar alle pipelines open kunnen....

16. Clitoris

Clitoris Guest

Mn budget ligt zoals ik al zie zo rond de 200 euri. de 6800 ligt daar ver boven :9

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Op mijn nieuwe pc kan ik (nog) geen windows Xp zetten, maar ik heb wel 8 usb 2.0 poorten die ik nu niet kan gebruiken, is er een oplossing?

18. UnleasH

Leuk Bevonden:
    0
    Ga niet voor de X700, die is slechter dan de 6600GT, plus dat je de mogelijkheid om de 6600GT in SLI mode te zetten. (Daarom heb je ook een SLI moederbord of niet dan;)) Voor de de 6800LE kan je ook niet gaan, de PCI versies zijn erg zeldzaam, voor mijn weten bestaan ze niet. Wil je echt wat meer uitgeven, dan praat ik over een "gewone" 6800. Die is dikweg wel €100 duurder maar de prestaties liggen er voor de 6600GT uit omdat hij zo goed overclockbaar is naar minstens een 6800GT. (Mits je geluk hebt)
    Ik ben hier erg tevreden mee maar als je binnen je budget blijft, ga dan voor die 6600GT. Asus geeft de mooiste pakketjes erbij, dus dat is een optie. Je hebt ook een Extreme Edition, die 10% sneller is, maar dat is zo'n €30 meer ongeveer.

19. Clitoris

Clitoris Guest

Idd. Ik was ook van plan om voor de Extreme Edition te gaan. Daar kreeg je toch DOOM III bij? Nog ff een vraag: Zitter er op de EN6600GT 2 GPU's? Zoiets had ik op tweakers gelezen...

20. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    @Unleash: ff tussendoor een vraagje: Heb je die 2e 6800 nu al binnen? en zo ja: werkt dat SLI een beetje goed?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina