1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    een gewone 6800 is beter dan een 6600GT hoor pulser..

2. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm , ik schaam me hier een beetje voor :p
    Ik hb vandaag mn oude PC in een andere overgezet , lampjes, fans etc etc aangesloten , alleen nog de aan en uit knop :p maar het "blokje" is volledig los van elkaar , 1 blokje voor reset , eentje voor power, eentje voor hdd led etc etc
    heeft iemand hier mischien een schema voor?

3. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je moederbordtype op internet opzoeken, zijn zat pdf-jes waar alle aansluitingen op je mobo te vinden zijn...

4. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    is al gelukt :D

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wel ff opletten dat je niet de 6800 LE koopt
    die is standaard namelijk slechter dan een standaard 6600 GT
    wat ik bedoelde is dat je met 2 6600 GT SLI een aardig potje kunt gamen
    ook in het komende jaar

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan dan wel slechter zijn, de 6800 LE, maar ik ben er anders héel erg tevreden mee :)

7. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja de 6800 le is standaard slechter maar je kan met een paar simpele dingen proberen alle pipelines open te zette.... en dan si hij bijna de helft zo snel als de 6600 GT

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een kromme zin, vriend. Bedoel je hier nou mee dat de 6800 LE dan de helft sneller is of dat 'ie half zo snel is (als de 6600GT natuurlijk).

:)

9. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens een 128 MB versie van de 6800? want die pipelines zijn toch wel meer dan de 6600GT , Core etc etc zal wel behalen zijn met OCen toch?

Ohja , PCI-E ofcourse , voor SLI.

10. Clitoris

Clitoris Guest

Heb net na lang twijfelen de Gigabyte 6600GT 128mb DDR3 PCI-E besteld. Ik twijfelde lang tussen de ASUS EN6600GT/TD en deze. De asus kwam uiteindelijk misschien op 2 fps meer uit. Ik had achteraf geen zin om daar 30 euro meer aan te besteden. De Gigabyte presteert tevens het beste onder de ASUS prijscatogorie. Denk hierbij aan XFX, LEADTEK, MSI etc:9

11. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    XFX is ook aardig te OCen.

12. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje ik ga een nieuwe computer kopen(ik ben 15 dus heb niet veel geld en ik zag een computer staan voor 400 euro)

Processor: Intel Celeron D330 2,66 Ghz
    Intern geheugen: 256 MB
    Harde schijf: 80 MB, 7200 Rpm
    Combi Drive: CD-RW/CD-/DVD speler
    Videogeheugen: 64 MB shared
    Geluid: Soundblaster compatible
    netwerk: 10/100 MB
    modem: 56k V.92
    poorten: 4x USB 2.0
    toetsenbord: PS2
    Muis: PS2
    Sofstware: MS windows XP home edtion, MS works 7.0, sonic my dvd LE,Norton internet security 2004, record NOW 7, Power dvd
    Bijzonderheden: 6 in 1 FMG reader
    garnatie 1 jaar pickup & return

is dit een aan rader? het gewoon een PC waar ik spellen op wil/kan spelen zoals counterstike, dus niet echt de beste spellen

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    tsja...... geintigreerde videokaart........ das niet veel soepes die pc.... maar cs 1.6 zal die wel draaien...

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet zo'n kant-en-klare bak kopen, aangezien er bijvoorbeeld een licentie voor Norton moet worden betaald, en je pc wordt alleen maar trager van. Het is dus niet alleen de AV-software maar het hele pakket. Verder is een geintegreerde kaart niet echt goed. Ik zou eerder kijken naar een goedkopere GF Ti 4200 ofzo.

15. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus...? ik weet echt niks van computer wat is dat?

ik heb niet veel geld dus 8)

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dus ook een pc'tje proberen samen te stellen. Ik heb zelf geen behoefte aan al die software(terwijl Norton niet écht eens goed is). Daarvoor moet je ook het een en ander betalen. Of je hebt wel wat aan die programma's, kan ook.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je niet veel geld heb moet je zoeken naar een 9600 XT of een 9600 pro
    die zijn voor 80~100 euro te krijgen

18. Clitoris

Clitoris Guest

....maar de memory chips worden veels te heet. Tevens is de standard koeler uitermate brak, en vervalt de garantie wanneer je er een andere op zet. Als je het van de "oorsprong" bekijkt, valt hij toch door de mand. Maar ok, da's mijn mening :9

19. Clitoris

Clitoris Guest

Idd. Voor 500 euro kun je, mits je op een paar dingen bezuinigd, een goede pc kopen! Beter dan jou opstelling igg 8)

20. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort mijn PC helemaal upgraden tot een (redelijke) Game-PC maar ik heb geen flauw idee waarmee... Ik zat eerst te denken om alle specs van mijn PC hier te plaatsen waarna jullie kunnen zeggen welke ik zoiezo moet omwisselen om vooral World of warcraft goed mee te spelen. Enz,... Dus als iemand nou mij even wil zeggen hoe ik het beste alle Specs van een PC kan kopieeren en plakken, kan ik jullie laten zien wat er nu in mijn PC-tje zit...

---

Edit: Ik heb nu een .txt bestandje, en die heb ik voor de professionals onder ons eventjes geupload. Download hem met de volgende link:

http://www.nenzo.nl/DxDiag.txt

Als jullie nu even kunnen zeggen welke dingen ik zeker moet updaten, en wat ervoor in de plaats moet komen, dan ben ik jullue eeuwig dankbaar. Let op! Het hoeft niet DE gamesysteem van de toekomst te worden, dus gewoon zodat ik World of Warcraft met redelijke goede graphics en zonder haperingen kan spelen. Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina