1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dan ga ik morgen zo'n draadkoze router kopen....maar hoe werkt dat,hoe moet je en waar moet je die aansluiten????
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ghostkiller
    je zegt zelf dat je er niet zo veel verstand van heb
    ik heb dat ook niet dus ik zou niet zelf een in elkaar gaan zitte
    voor hetzelfde geld heb je ongeveer hetzelfde alleen dan hoef je niks meer te doen
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Een paar huidige games draaien wel iets lekkerder qua speelsnelheid, deze is constanter, maar de extra kosten niet direct waard. Met de huidige games zal je er niet zo heel baat bij hebben, maar voor de toekomstige games, waar jij o.a. de pc voor wilt gaan gebruiken, zal het wél beter c.q prettiger zijn.
     
  4. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: wat bedoel je?
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    @nerd: Je hoeft het ook niet zelf in elkaar te zetten, ooit van assembleren gehoord??? nee hè, dat is een mooi woord voor in elkaar zetten en dat doen ze dus bij computerwinkels...

    goed, en je krijgt voor hetzelfde geld met een kant en klaar pc een veel slechter ding in huis dat kan ik je verzekeren, maar van mij part blijf je lekker eigenwijs doen. Als je anderen maar niet meesleept in je delerium... ;)


    goed hè hè :p, nu die router je moet die aansluiten op je modem (of direct op de kabel die het huis binnenkomt dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). Die komt dus in de meterkast te staan... voor je pc koop je zo'n ontvanger die je heel simpel kunt installeren, btw als je xboxlive hebt kun je ook een ontvanger voor je xbox kopen en daarop aansluiten, werkt perfect!
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voorlopig is 1GB geheugen voldoende om alle games goed te kunnen draaien. Toekomstige games zullen veeleisender worden, en dan zit je met 2GB zeker goed. Het verschil tussen 1GB en 2GB geheugen merk je nu nog niet veel van.
     
  7. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ghostkiller: maar als je er een in laat zette van 1gb inplaats van 2 van 500mb dan kan je er volgens mij altijd nog wel 1gb bij zette
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    maar er zitten tegenwoordig in bijna elk moederbord wel 4 geheugensloten.. dus hij kan gewoon 2 X 512 mb nemen.. en dan weer 2 X 512 mb erbij zetten als hij 2 gig wil
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan beter 2*512MB nemen vanwege Dual Channel, en wat Mchief zegt ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  11. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    En is dat dan duurder of blijft het dezelfde prijs?
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je in paren van 512MB koopt, ben je stukken goedkoper uit!

    Een 1GB Dual Channel kit van het merk Kingston (bestaande uit 2*512MB) kost €125,-. Wil je in het totaal 2GB aan geheugen hebben, koop je twee van deze kitjes, dan kost je dat €250,-.

    Een 2GB Dual Channel kit van Kingston (bestaande uit 2*1GB) kost €329,-.

    Het voordeel is dat je nog twee geheugen sloten vrij hebt, maar dat kost je €80,- extra :cool:.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mja leuk, das al wat ik zei maar als je ff verder las dan lees je dat het onmogelijk is om iets te doen wat ook maar een beetje processorkracht eist
    ik heb nu wel een removal tool en ga dat proberen maar of het helpt :{
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ??

    er stond daar toch een oplossing tussen?? kijk ik zoek voor je en vind een site waar ze de oplossing zeggen te hebben...

    moet je mij niet op aankijken als het niet werkt :{
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    owh jah sorry maar ik zat op dell.nl te kijke en daar stond dat er maar 2 sloten waren
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil een goedkoop setje van een geluid kaart en 5.1 serround, waar is dit het goedkoopst; computerbeurs?
     
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey... ik heb een probleem: ik heb gister een MSI k8N neo 2 platinum 54 G gekocht...
    + amd 64 3200+ maar nu heb ik een raar probleem: als ik hem gewoon boot dan wil ik beeld zien natuurlijk maar dan slaat mijn beeldscherm eventjes aan... en dan valt ie uit met de mededeling: no signal....
    terwijl mijn videokaart er goed in zit...

    weet iemand een oplossing?
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als je lid word van computeridee dan krijg je er voor 10 euro een boxen set bij maar geen geluidskaart
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Reset je bios eens m.b.v de jumper op het moederbord. Kijk even in de handleiding voor "hoe en wat". Maakt je moederbord geen contact met de behuizing? Behalve de afstandsbusjes natuurlijk. Is je voeding sterk genoeg?
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    voeding maakt geen contact met de behuizing.... en ik heb een zalman 400 watt voeding... denk je dat die kapot is??

    zou egt niet lauw zijn namelijk.. heb er ff voor moeten sparen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina