1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    *gaat even voor je kijken.Neem aan dat je nero gebruikt? &%#@#$@
    me demo is verlopen moet ik weer alles overhoop halen voor de bijgeleverde cd...Anywayz iemand anders zal ff moeten kijken want ik kom nergens met die demo srry

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    gewoon bij nero een data cd branden en naast de schijf en map (met zon driehoekje om dingen te keizen) staat de optie om een map te maken

3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen agp en pci-e??????

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    iemand????.....ik wil namelijk de xfx 6800 gt kaart bestellen maar dan heb je de agp en de pci-e versie,maar ik weet echt niet wat het betekent:mad:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    agp is het oude platform voor videokaarten.. als je even zegt wat voor moederbord je hebt dan kunnen ze je wel vertellen of je een agp kaart nodig hebt of een pci-express. Pci-e is een nieuwe technologie.

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    een asus p4ps00 fsb 800 3x ddr 6x pci,agp 4xusb 2.0 lan ata
    dit zijn de gegevens van mijn moederbord

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    en ik kan je nu al zeggen dat het heel stug is dat ie een pci-e moederbord heeft.Tenzij zijn pc net een weekje oud is en deze mobo`s moeilijk te krijgen zijn.Kortom je moet 99% zeker voor een een agp gaan

editje 100% zeker agp

8. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    haha wat????

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

hij kon toch ook een intel processor hebben. daar zij toch al langer pci-e moederborden voor.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    laat ik je ff uit de droom helpen:eek:NMOGELIJK.Procesor heet niks te maken met moederbord chipset.De verschillende gangbare chipssets:VIA k8t800 intel nforce3.Nou komt ie: de enige mobo`s met pci-e zijn nforce4 moederborden:Deze komen pas uit in 2005 ( dan pas komt de distributie op gang).onmogelijk dus:verder weet je als je een nforce 4 moederbord hebt dat je dat hebt,Deze zijn namelijk aleen beschkaar voor review.Verder maakt zijn mobo gebruik van de VIA k8t800 chipset en via maakt geen moederborden met pci-e.Vergis je trouwens niet met pci das totaal wat anders namelijk.

je kan gelijk hebben trouwens en dat ik me dan vergis met mobo`s voor amd maar voorzover ik weet zijn de nforce 4 mobos niet of nouwlijks te krijgen

nog een kleine edit:verder is de nforce 4 chipset aleen op moederborden gezet met een s939 .DIt word niet onderstuent door intel aleen door amd.Of ik ben compleet paroniede met een achterstallige kennis

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    als volgend jaar pas het eerste moederbord met pci-e uitkomt voor verkoop, waarom maken de fabrikanten van de grafische kaarten dan nu al pci-e kaarten???

edit/ nForce moederborden zijn alleen voor amd. De nForce 5 zal pas voor een intel processor zijn.

edit 2/ vond net op internet dit moederbord.
    Gigabyte 8I915P-DUO, DDR1+2, PCI-E, Soc775
    is voor intel en zit pci-e x16 slot op.

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb van de kerstman wat geld gekregen voor mij pc, en nu wilde ik er een andere voeding bij kopen. is deze voeding wat, of weet iemand een betere voor 107 euro?

Tagan 480Watt TG480-U01 voeding P4/AMD (2jr)

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    simpel antwoord :waarom met een tekoort aan grafische kaarten zitten.
    overdat 2e mobo heb je idd gelijk my mistake.

verder kan ik je deze voeding aanraden :ultra x 500 watt .Deze kost 106 euro. http://www.hbit.nl/list.php?CategoryID=74

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ok dankjewel. maar haalt die 20 watt echt zoveel uit? ik ben niet zo op de hoogte van voedingen enzo dus.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mnueh.Maar qua prijsverschil maakt het al niet uit en het grootste voordeel van die ultra x:hij is uber mooi en most inportent hij is super goed voor een goede airflow in je kast.JE kan namelijk kiezen welke molex stekkerjtes je inplugt.Dus als je er maar 3 nodig hebt plug je der maar 3 in de voeding.Dus geen spagheti meer in je kast.Dit komt de ambient temp zeker tengoede

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    vergeet niet dat het een HELE stabiele voeding is ;)
    en hij ziet er dope uit

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ook dat idd.LAten we zeggen dat het de ferrie onder de voedingen is.In alles.met 1 ding anders:dat ie netjes geprijsd is

19. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jaja, ik heb mijn 1e eigen PC besteld!
    Ben er best trots op, helemaal bij elkaar gespaard :)

Dimension 5000 Standard Features: Intel® 915G Express chipset
    Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
    Support for Dual Channel DDR2 at 400MHz
    Integrated Intel® Graphics Media Accelerator 900
    PCI Express 16x graphics cards
    7 USB 2.0 ports : 2xPCI slots, 1xPCIe x1, 1xPCIe x16 slot
    Dell Solution Center

Dimension Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)

Dimension Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 540 met HT technology (3.2GHz, 800MHz fsb, 1MB cache) (+ EUR 71.40 EUR)

Online Aktie - Dimension Geheugen: Aktie : 1024MB PC-3200 Dual Channel DDR2 400MHz [2x512]

Dimension Harde Schijven: 80GB (7200rpm) Serial ATA met 8MB DataBurstTM cache

Dimension Grafische Kaart: 256MB PCI-Express nVidia GeForce 6800 met DVI/VGA - TV out via S-video port en dual monitor support

Dimension Monitor: Dell E153FP 15" Value Flat Panel Monitor (no DVI)

Dimension Optical drives: 16x DVD+R/RW (DVD Rewriter) & 16x DVD-ROM Dell Recommended (+ EUR 59.50 EUR)

Dimension Speakers: Dell 215 Stereo Speakers

Dimension Geluidskaart: Geïntegreerde geluidskaart

Dell Picture studio: Paint Shop Pro 8.0 (trial version) & Paint Shop Photo Album 4.0 (trial version)

Dimension Keyboards: Slimline US PS/2 Keyboard (Qwerty Nederland)

Dimension Muis: Dell Wheel PS/2 muis

Systeemdocumentatie: Engelstalige systeemdocumentatie

Dimension Software: Microsoft® Works 7.0

1099,91 Euro kost het hele zooitje bij elkaar.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Pc wordt maandag/dinsdag gebouwd. Nu nog een 17'' TFT. Iemand een goede aanrader? Eisen: niet boven 320 euro - snelle response time (onder de 20 iig) - beetje mooie monitor - liefst in een 'echte' winkel, geen webwinkel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina