1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vreemd raadsel op Hex168.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 14 okt 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit zal wel meer een spel zijn dan Origen .. waarom? Omdat dit van de makers van ilovebees.com en van ourcolony.net is ... 4orty2wo entertainment ... ik ben benieuwd wat het gaat worden :)

2. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Cijfer 10 komt overal in voor. Misschien een aanwijzing?
    Niet voor mij iig.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    cijfer 10 ... hoe bedoel je? aha 10 is de maand oktober ;)

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hopelijk is het niet weer zo'n anticlimax als origen.. want dat was ook niks in vergelijking met alle dingen die er over verzonnen werden.. maar misschien komt het nog hea:)

5. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Op de foto's, de datums. Allemaal 10.
    10-08-05
    10-10-05
    10-12-05
    10-22-80

En op het vliegtuig FL510

Laatst bewerkt: 15 okt 2005
  6. FabianNL

FabianNL Guest

haha, wel weer érg vette actie van MS!
    Al gaat er langsaam maar zeker de grap wel een beetje af van die publiciteits-stunten... Ik blijf voorlopig iig beetje terug houdend, van Origen verwachte ik persoonlijk, en was volgens mij niet de enige, echt súper veel maar dat viel ook maar vies tegen...
    Vind de actie opzich dus wel leuk maar hopelijk word het allemaal een beetje goed en leuk aangepakt (zoals ilovebees.com, vond ourcolony.net niet geweldig) en heeft het deze keer wel een goede afsluiting! (dus niet zoals bij origen). Ben benieuwd en ik houd het dus voorlopig wel ff in de gaten :)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat hadden bijen met Halo 2 te maken? Het kan altijd als metafoor gebruikt worden [hoopt dat hij metafoor goed typt].

Edit: beetje overbodige post, zag niet dat er alweer 4 pagina's waarde en reageerde op een post van de eerste pagina. [schaamte]

Ik vind het trouwens wel een beetje apart dat álles, maar dan ook ALLES wat MS ons toewerpt geassocieerd wordt met Halo 3. Waarom zouden ze Halo 3 niet gewoon eerst aankondigen bij een persconferentie en later, naarmate het spel gevorderd is, van die ilovebees.com look-a-likes maken? Oftewel: De normale manier.

1 groot voordeel: De countdown duur MÁÁR 3 dagen :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een ARG (Alternative Reality Game) heeft op zich niets met de Xbox 360 of een spel zelf te maken. Vaak gaat het er juist om een persoon te helpen, zodat hij een mysterie kan oplossen. Een ARG start altijd plotselling en kan afgelopen zijn als de missie is volbracht zonder enige beloning. Ik denk dus dat deze ARG geen beloning zal geven als Ourcolony.net dat deed, maar het zal ons wel bezig houden tot de launch en misschien krijgen we wat meer info over wat komen gaat.

9. FabianNL

FabianNL Guest

Kans is ook groot dat ze het gewoon op de normale manier bekend maken maar 'wij' willen gewoon súper graag nieuws van Halo3 dus zien elk verdacht iets als een bekendmaking van Halo3. Zo worden nu die rondjes meteen als Halo's gezien, waren er bij bij Origen ook een hele verhalen over Halo3 (geen idee met wat ze allemaal waren...) enz... Wij wíllen dus gewoon dat het met Halo3 te maken heeft, en zoals een mooi gezegde is: "de wens is de meester van de gedachte" (of iets dergelijks :+ )

Om daarna weer 1 plaatje te krijgen en de teller schiet dan weer doodleuk 3 dagen vooruit ;)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bezig met een samenvatting en ik post hem op fardo.nl en hier gedeeltelijk :)

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook dat het met Halo 3 te maken heeft enzo, en ik ga dood naar nieuwsgierigheid wat Bungie er nu weer van gaat maken, maar ik vind het gewoon geen reeële gedachten. Sommige mensen gaan er zo in op, dat het alleen nog maar kan tegenvallen. Daarna krijg je weer allemaal negatieve reacties die dus eigenlijk helemaal niet nodig zijn. Dat wilde ik er alleen maar mee zeggen.:)

Ik heb ook héél wat uurtjes met ilovebees.com doorgebracht dus weet hoe het is om op nutteloze wmv files te wachten en de axons "hot" te zien gaan.;) Alleen het verschil is, nu wordt er gespeculeerd en gebeurd er weer iets en kan er weer verder gespeculeerd worden. Bij ilovebees.com en bij ourcolony had ik het idee dat in het begin teveel tijd werd gegeven zodat het speculeren een beetje stil werd. Ook bij Origen trouwens.

12. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopen van niet maar waarschijnlijk wel :9

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie zou toch eerst een totaal andere game maken voordat ze deeltje 3 van halo gaan maken? Het lijkt mij dus niet dat het om halo 3 gaat!

14. FabianNL

FabianNL Guest

Maar dat was echt geweldig! :cool:
    Iig, vond ik echt genieten, hele tijd nieuwe WMV'jes idd en vervolgens als een gek de teksten uittypen en ach... ja... super! :D
    Wel idd alleen aan het begin O-)

Maar duurde idd allemaal wel erg lang... Alleen de echte ARG fans bleven het allemaal volgen. Niet echt heel slim van MS, ze kunnen beter een simpeler iets opzetten met meer "actie" erin wat gewoon alle Xbox fans ook gewoon nog harstikke leuk vinden en kunnen volgen.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maar nutteloos waren ze wel.:p Ik heb ook zitten hyperventileren achter de computer als er weer iets nieuws was. Ik ging volledig op de hype en in het plezier. Daarom houd ik deze "zooi" [;)] van www.hex168.com weer in de gaten, zoals ik nu bij iedere ARG doe. Ik vraag me af of ik me er ooit nog zo in ga storten als bij ilovebees.com...

16. FabianNL

FabianNL Guest

Hahaha, dat wel...
    En idd, was bij ourcolony.net nog wel aardig enthousiast ook maar bij Origen werd het al minder en wacht dus nu ook allemaal voorlopig rustig af. Maar goed in de gaten houden doe ik ook wel :)

17. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bungie kan best met twee games tegelijk bezig zijn ik bedoel 2 teams en dan de ene eerder uitbrengen dan de andere in dit geval Halo 3_0/

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij wel dat dat mogelijk is jah :). Bungie is groot hoowr.
    Ben benieuwd wat er nu weer uit dit Raadsel gaat komen. Maar wacht mooi af, en ga niets hopen.
    Aangezien ORIGEN nu ook weer niet grandioos was :p!

19. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maar dat is niet kompleet ;)

Deel Deze Pagina