1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vreemd raadsel op Hex168.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 14 okt 2005.

1. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha....ok...lol...doe je ding m8... ;)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben er al aan begonnen ;)

3. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ughhhh... is dit weer zo'n witchhunt net als ilovebees? of die nieuwe
    Microsoft konijntjes?
    Wat zal het deze keer zijn? Halo 3? Een Xbox handheld? Een Microsoft spaceshuttle?
    Ik begrijp dat zon zoektocht leuk kan zijn maar ik zie er het nut niet echt van in...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is een spel net als Ilovebees en A.I. ...dit heeft niets met ourcolony.net te maken .. en heeft inpricipe ook niets met het produkt te maken Xbox 360 of bijv een ander spel ...

Dit is een zoektocht ala ilovebees, maar dan moet je het verhaal wel volgen

Een ARG is niet voor iedereen weggelegd en je moet je zelf in de personage kunnen in leven

5. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt een teller na verzet je klok maar is met dagen dan zijn er in een 3 dagen te gaan

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tellers veranderen werkt niet, omdat de makers van dit spel on-the fly the content aanpassen ... ook vernaderd de site niet als het bij ons 12:00 is, maar pas als het in Amerika 12:00 is ... het is immers een amerikaanse ARG

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Van voorgaande zoektochten als ilovebees, ourcolony en origen heb ik weinig tot niets meegekregen en niet aan meegedaan, terwijl ze toch interessant waren. Nu dus maar even mee-speuren.

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Hier precies hetzelfde! ;)
    Ik ben echt nieuwsgierig geworden, lijkt me iig erg leuk dit!

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand al wat gevonden wat betreft het vliegtuig en dan dat achterste wiel? Echt vreemd. Lijkt op iets uit een game ofzo, vind ik. Misschien een eerste 'voorproefje' van waar we naar opzoek zijn?

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Kan de post van Fardo in het beginpost gezet worden?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Verwacht geen puzzel game als ourcolony.net of origenxbox360.com ... maar wel een game als ilovebees.com. Deze game gaat vermoedelijk een ARG worden ... wat is arg?

Volgens Wikipedia:

We moeten nu alleen wachten tot de hoofdrolspeler weer iets van zich laat horen :)

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Let op de data:

8 okt 2005
    10 okt 2005
    12 okt 2005
    22 okt 1980

De eerste drie zijn in oktober, en in het verleden.
    Op de laatste staat 22 okt, en er wordt een hand gegeven. Zou er 22 okt 2005 een deal gesloten worden tussen 2 partijen in games-land ofzo?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope als het goed is niet ... althans het zou kunnen ... maar dan is dit geen ARG en zou het heel flauw zijn afgelopen ... een ARG duurt meestal een paar maanden en word heel strak opgezet ... de 80 was me niet eens opgevallen ... ik dacht dat dit een fotu uit 1960 was .. zie het vermoedelijke verhaal dat Hex168 een chemisch middel is ... Ik moet zeggen dat ik over deze uitspraak een beetje critisch ben en geen directe bron heb kunnen vinden ... dus voorlopig is het verhaal over hex 168 voor mij nog out of game ... tot ik meer duidelijkheid heb gekregen :)

Ik heb lutz@hex168.com een email gestuurd met een paar vragen. Ik ben benieuwd of ik een antwoord van hem krijg

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    sorrie ik had die post gemaakt toen ik allene de 1e pagina nog maar had gelezen :$

Zag toen dat er nog meer pagina's waren en heb me ff ingelezen, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. :)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    No problem ... bedankt voor het veranderen van de thread titel .. de eerste ARG die ik volgde was The Beast (gemaakt door MS) voor de film A.I. (film zuigt ... maar de game was leuk) ...

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De email die grote sites hebben gekregen: bron Kotaku

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *aait Mr. E voor veranderen threadnaam. :cool:

Je zegt op je log dat de hex168.blogspot wsl fake is?
    Er staat een hoop informatie op, maar als het nep is ga ik daar ook niet over nadenken verder. :)

Het lijkt erop dat morgen om 18:00h het spel pas begint, dus het klopt ook niet dat er al zo veel activiteit is daar.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vermoed inderdaad dat de blogspots fake zijn (er is nu ook een lutz.blogspot.com) bij Ilovebees en bij ourcolony.net waren deze fake ... Tot er zeg maar een link komt op www.hex168.com zijn deze sites out of game ... we moeten dus gewoon rustig afwachten ..

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Pfff, vervelend!! :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Al het eenmaal begint dan kom je niet meer aan slapen toe ... en een ARG kan maanden door gaan :eek: ... Ik denk trouwens niet dat je info over bijv. een neiuwe Game of de Xbox 360 kan verwachten ... misschien op het einde wel .. maar dit is gewoon een spel op zich :)

Deel Deze Pagina