Dan ben je hier op het juiste adres ... deze ARG's zijn meestal geniaal ... zie ook www.argn.com (voor meer uitleg) zitten wel een aantal wacco's .... maar goed de grote ARG's van microsoft 4orty2wo zijn een belevenis op zich ... Hopelijk word europa nu ook bij deze game betrokken
Trouwens, even van de slow-chat af en on-topic: Je zei toch dat de timer afliep tot 18/10 18:00 nederlandse tijd? Bij mij was het volgens mij eerst tot 20:00, en nu is het tot 21:00! (nog ongeveer 1:04:42)
Jeb ik denk inderdaad dat het ook 21:00 gaat worden .. ik moet inderdaad het stuk maar weer eens herzien
zou dit hem kunnen wezen die de foto's op internet zet Lutz Gerhard, Program Manager in Office http://www.microsoft.com/technet/community/chats/trans/office/off0327.mspx Die bevinding heb ik gevonden op een ander forum
Er is weer veel gebeurt met hex168. Zo hebben we de email gevonden die naar de websites is gestuurd (zie onder) en in deze email is te lezen waar je het teken kan vinden. Zo kon je het teken zien op MTV en dat is vandaag bevestigd door leden van teamxbox. Tijdens de populaire MTV show Headbangers Ball was dit teken voordurend in beeld. De gastheer heeft hier niets over verteld. Tevens komt het teken voor tijdens verschillende Football games. Dit is ook bevestigd door bverschillende leden maar hier zijn nog geen beelden van. Op een bouwterein bij de Universiteit van Texas zijn ook een aantal Hex168 posters gevonden. Hex168 begint dus steeds meer op een ARG te lijken. Last but not least is er ook een video film op het web te vinden. Vandaag om 21:00 loopt de teller af. Ik ben benieuwd wat voor info we nog meer kunnen verwachten Foto's:
wat mij opvalt op http://hex168.blogspot.com/ is dat alle posts wel op 22 november in t verleden zijn, wat gebeurd er 22 november 2005? Juist, xbox360 in winkels in de VS.
Leuke info Fardo....ben benieuwd wat er vanaaf rond 21:00 er nu precies uit gaat rollen. Ik denk dat MS deze ARGs tot 22 Nov. met diverse anderen gaat volhouden om de focus op 360 te houden. Slim...en goede reclames.
Kan niet wachten op 21:00! @ Fardo heb je al antwoord gekregen? En anders zal niemand anders dan ik zijn mailbox volspammen. Niemand kan beter als ik!
Ja weird ik zat de laatste seconden echt hoopvol naar het scherm te staren en nu krijgen we weer niks
Of is het een raadsel? misschien ergens waar je moet klikken? [draait door] Ik word gek van de spanning!!! [/draait door]
Ik denk dat er heus wel wat gaat gebeuren, maar dat hoeft niet op de site te staan! De site is toch slechts een krantenartikel met een klokje? In Amerika zullen er wel dingen gaan gebeuren neem ik aan.