ken hem nu al in de winkel krijgen. heb bij bartsmit gewerkt en dat het zn voordelen. spellen komen daar al heel vroeg in de winkel. maar dan mogen ze hem nog niet verkopen. Maar voor mij maken ze wel een uitzondering
Hahahah maken ze voor mij ook met de happy meals, toch een voordeel werken bij de Mc Donalds Oja de volgende happy meal wordt een xboxlive beta kit! Koop je er eentje voor mij, please.... *gaat op zijn knieen voor de pc*
Begin September begint in Amerika XBOX Live. In nederland weet ik niet. Ik denk in maart ofzo. En trouwens in de Intertoys komt Turok" Evo op 6September uit en UC Al op 16 Oktober.
jawel, beste Xbox gamer is er wel die is geschreven 5 dagen geleden ofzo. Zitte vette screens bij en er zijn trouwens nog mer screens gepost.
*zucht* Ga hier nou geen informatie lopen spuien als je het niet weet. Check dan iig de mainpage dan had je geweten dat Xbox live op 15 november in de US uitkomt. UC komt NIET op 16 oktober. GRRR
Hooo sorry mensen. Ik ben een beejte heeeeeeeeeeeeel erg traag want deze reply hoort nog bij page 1 :{
Is ook niet normaal hoe snel er hier gepost wordt op xbw. Je kunt wel om de tien seconden op refresh drukken