leuk om te maken zeg, zon mailtje!Hou je iedereen voor de gek!! whaha echt lol!.......... .......NOT!!
ik begrijp niet wat je probleem is matje, ik heb hem in mijn in-box gekregen; ik zie het nut niet om iedereen hier voor de gek te houden. Ik vondt raar dat ik zoiets in mijn box kreeg en vroeg om meer info bij andere. @mods jullie kunnen hem nu beter sluiten, voordat er nog meer loze reacties komen
Is echt bullshit dat dit van de FBI is. De FBI houd zich niet bezig met dit soort zaken, helemaal niemand houd zich daar mee bezig. Alleen mensen die een hele handel hebben in het verkopen van illegale games kunnen gestraft worden. Zoals het verkopen van ps2 games illegaal en het ombouwen van de console. Jij gebruikt kazaa en daar is het zo dat de makers ervan niet aansprakelijk zijn voor illegale software omdat ze zorgen dat mensen kunnen uppen en downen wat ze willen. Jij als gebruiker bent dan ook niet aansprakelijk omdat jij feitelijk niet weet dat kazzaa illegale shit is. (K*t programma eigenlijk) Vrij simpel dus.
Mja, dat is gewoon bangmakerij man... Ik kreeg eerst ook een email van een bedrijf, ze vertelde mij dat ik hun een virus had verstuurd en daardoor een hun hele bedrijf plat lag, ze zouden een rechtzaak tegen me aanspannen blabla... Nooit wat van gehoord, ze proberen je alleen maar bang te maken...
kheb die mail ook gehad, maar het IP wat er in stond is niet eens van mij Afzender van bericht, voor de geintresseerde: Return-Path: <0HQ500G9AK2GWM@kranten.com> Received: from JOHN.com ([62.131.84.34]) by amsfep16-int.chello.nl (InterMail vM.6.00.05.02 201-2115-109-103-20031105) with ESMTP id <20031223100358.CLXB16196.amsfep16-int.chello.nl@JOHN.com>; Tue, 23 Dec 2003 11:03:58 +0100 From: 0HQ500G9AK2GWM@kranten.com