1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vriend aanmelden XBOX live vraagje... (free game)

Discussie in 'Games' gestart door Yi-Long, 6 jan 2005.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb een kort vraagje over die 'meld een vriend aan en ontvang een gratis game' actie .
    Moet je zelf al xbox live hebben, om iemand anders aan te mogen melden!?
    Of kan ik gewoon mijn vriendin mij laten aanmelden, dus dat die gratis game naar haar huis gestuurd wordt, en ik meld me dan aan om xboxlive lid te worden!?

    Excuses als ie verkeerd staat btw.
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    je moet zelf al xboxlive hebben, lijkt mij, anders kreeg je wel gewoon een gratis game als je je aanmelde
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel ik zou zelf een 2e account nemen of voor mijn zusje met zelfde adres en krijg dan een game?
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ja met een 2e account op hetzelfde adres werkt het volgens mij gewoon. Het gaat er alleen om dat je een nieuwe account (voor 12 maanden, dus geen 2monthtrail) neemt.
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk NIET>.... :p

    je moet natuurlijk wel een ander email adres opgeven, en mayb. ook andere gegevens, want mischien gaan ze die tracken, en dan zien ze allebij dezelfde huis, en than: BYE BYE game... :{
    volgens mij..... O-)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er staat nergens dat je xboxlive moet hebben. Het gaat erom dat je een e-mail adres opgeeft waar "je vriend" zich mee aanmeld. Als dat gebeurt krijg je gratis game.

    voorwaarden:

    Regels om in aanmerking te komen voor de promotieactie ‘Geef een vriend(in) op!’

    1. Deze promotieactie staat open voor ingezetenen van de volgende landen: Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk, Italië, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Spanje, België, Zwitserland, Zweden, Denemarken, Finland en Noorwegen, met uitzondering van werknemers en vertegenwoordigers van Microsoft en hun gezinnen, en alle anderen die beroepsmatig in verband staan met deze promotieactie.
    2. Deelnemers dienen een minimum van één en een maximum van 10 e-mailadressen van vriend(inn)en te verstrekken. Elke opgave dient echter voor een verschillend e-mailadres te zijn.
    3. Om een vriend(in) op te geven is het niet nodig iets te kopen. Vriend(inn)en van deelnemers moeten zich echter wel vóór 31 januari 2005 abonneren op de Xbox LIVE service met gebruikmaking van hetzelfde e-mailadres als verstrekt door de deelnemer, zodat de deelnemer een prijs kan ontvangen. Prijzen zullen niet worden uitgereikt aan deelnemers wiens vriend(inn)en gebruik maken van de Xbox LIVE proefperiode.
    4. Opgaven dienen te worden gedaan via de website www.friendsforLive.com. De sluitingsdatum en -tijd voor de ontvangst van opgaven is 31 januari 2005 om 23.59 uur.
    5. Opgaven die onvolledig zijn, onleesbaar gemaakt, beschadigd of ontvangen na 31 januari 2005 worden als ongeldig beschouwd. Deelnemers die meer dan 10 vriend(inn)en opgeven komen niet in aanmerking voor gratis spellen voor de opgaven die de grens van 10 vriend(inn)en te boven gaan. Microsoft aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor inzendingen die verloren, vertraagd of bij verzending beschadigd zijn. Microsoft bevestigt geslaagde opgaven door het versturen van een e-mail aan elke deelnemer.
    6. Aan het einde van de promotieactie zal Microsoft de database van nieuwe Xbox LIVE- abonnees vergelijken met de lijst van opgaven. Voor elke opgave die een geslaagd abonnement op Xbox LIVE heeft voortgebracht vóór 31 januari 2005, met gebruikmaking van hetzelfde e-mailadres, zal de deelnemer een prijs ontvangen.
    7. De prijs bestaat uit één spel geschikt voor Xbox LIVE (geschatte winkelwaarde € 50) uit de volgende titels, op voorbehoud van verkrijgbaarheid en zolang de voorraad strekt: Fable, Sudeki, Ninja Gaiden, Raillisport Challenge 2, Project Gotham Racing 2, Counter Strike, Crimson Skies, Top Spin, Links 2004 of Midtown Madness 3.
    8. Er worden geen alternatieven in geld geboden en als een spel niet langer verkrijgbaar is behoudt Microsoft zich het recht voor om elk van de genoemde spellen te vervangen door een alternatieve speltitel.
    9. Indien meer dan één deelnemer dezelfde vriend(in) nomineert, en die vriend(in) zich registreert voor Xbox LIVE, zal alleen de eerste deelnemer die deze vriend(in) genomineerd heeft een prijs ontvangen.
    10. Microsofts beslissing betreffende prijswinnaars is definitief en over deze beslissing kan niet worden gecorrespondeerd.
    11. De organisator van de promotieactie is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, Verenigd Koninkrijk.
    12. Alle spellen zullen uiterlijk op 28 februari 2005 worden verstuurd. Stuur ons een e-mail op supxbxen@microsoft.com indien je op 1 maart 2005 nog niets hebt ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks people, en vooral geert :) het is duidelijk zo :)
     
  8. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij een eerdere actie mezelf opgegeven toen ik xboxlive nam. Ik heb PGR2 gewoon ontvangen (wel na een hele tijd! ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik m op de mat zag liggen)
     

Deel Deze Pagina