1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vriendin aan het zeuren?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boessie3, 17 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tis de warmte, ik weet het zeker :cool:

Maar mn meissie vind het niet egt erg dat ik op me boxxi speel, alleen als zei erbij is vind ze het wel wat ongezellie als ik doorspeel dus dan stop ik ff :p

Verder ga ik liever niet met mn girl xboxe :D

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Yo Jerz moet je wel een vriendin hebben :9
    Owjah je bent al bezig :+

Ik heb alleen last van die bolle stiefma en een homo van een pa die zeggen om het uur: "Zit je er alweer achter?" en dan gaan ze meekijken (en luistereren), terwijl je net over xbox dingetjes heb via Xbox Live

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry dat ik het zeg hoor maar jullie zeiken steeds meer over slotjes op topics. Wil je net in een topic reageren en dan wordt hij al gesloten. Zo komt er natuurlijk nooit een leuk gesprek los of een pikante discusie. En waren jullie er ook nog niet achter gekomen dat als jullie zo door gaan er bijna geen mensen komen op het forum. En af en toe een vernieuwde topic van een oud onderwerp kan heus geen kwaad.

Maar ff ontopic je moet volgende keer tegen je vriedin zeggen als zijn telaat is van "Zo zat je weer lekker uren in je poederdoos (Of makeupdoos kan ook ) aan het neuzen" :D

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    He wat jammer dat dit topic weer helemaal verkracht is. Mocht er nog mensen zijn die willen praten over het lang-vergeten onderwerp van dit topic is het aan te raden een nieuw topic te starten.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm...............riiiight, cranky-panky :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina