Ben ik het mee eens, maar dan wel vanaf half 9, eerst voetbal. op vrijdag avond moet ik werken van 7-9 uur 's avonds.
J a tuurlijk leuk idee, hoe meer ziel hoe meer vreugd meer custom games. Ik kan bijna eleke avond behalve op vrijdag en zaterdag.
Oké mensen! aankomende vrijdag worden er vooral teamgames gespeeld, waaronder Neutral assault en Multi flag CTF. Ik had graag van jullie gewild dat jullie teams opgeven van maximaal 8 man per stuk, ieder die mee wil doen is welkom, het liefst wel in het bezit van een Mic. Stuur me eventjes een PM als je mee wilt doen .
Ik denk dat ik erbij ben. ik stuur je nog een pm als ik het zeker weet Max. ltrz. Hoeveel mensen heb je voor vanavond Max?
Wie is er morgen weer bij?? ik kan wel maar tot een uur of 8/9 maar... daarvoor lukt het wel, Gamerstag: venom NL
Ik zoek ook vaak naar custom games in mn recent player list, niet veel friends die custom games spelen namelijk. Vanavond ben ik ook wel online, en altijd wel zin in een gezellig potje, infection blijft wel erg leuk maar een potje multiflag met eerlijke teams op valhalla vink ook best. Eigenlijk elke teamgame met eerlijke teams levert wel een leuk potje op. Gamertag: M Masterfragger
Dit lijkt mij ook wel leuk een goede custom game met NL'ers. Ik ben namelijk een all-round gamer en ik kom weinig NL'ers tegen. En altijd weer met die USA'ers is ook zo . Voeg me maar toe dan zien we vanavond!:b:
Ik wil vanavond ook wel meedoen, alleen kan pas vanaf 10.30. Ik weet niet tot hoelaat jullie doorgaan maar ik voeg wel een paar van jullie toe.
Ik heb waarschijnlijk morgen eindelijk Xbox Live en dan doe ik Vrijdag wel mee als het kan. Ik heb al wel wat gespeeld op me broers account dus ik kan wel wat. Wie doen er allemaal mee Vrijdag 9 November??? Mijn Gamertag post ik later.
Ja vandaag heb ik eindelijk Live. Dus Add me maar als we vrijdag-avond iets gaan doen. Gamertag: Ipstrike