Jaja we zullen goed moeten oppassen aangezien de leider van de flood laatst gezien is in de ovale kamer van het witte huis waar hij aan zijne tweede ambtstermijn bezig is.
Hier gaat het toch helemaal niet om? Het gaat erom dat zijn topic is weg gehaald.. niet of we die game wel of niet mogen spelen...
huh? nee helemaal niet.. Het is niet de bedoeling dat hier dezelfde discussie ontstaat als op dat xbox forum.. De maker van het topic is van mening dat het topic nooit verwijderd had mogen worden en is hier boos om..Hij vraagt daarom onze mening of het topic verwijdert had moeten worden of niet...
Dat zeg ik toch ook. Door andere voorbeelden te geven dat die persoon helemaal gelijk heeft en dan het niet verweiderd had mogen worden.
En game forum is er in mijn ogen niet voor om dat soort discussies uberhaupt op te bespreken. Dat soort meningen, of je er nou voor of tegen bent worden het liefst geweerd, op mijn forum verwijder ik anti-xbox posts ook. Members die hun xbox verkopen, en een ps kopen worden ook verwijderd. Waarom? Omdat ik het niet nodig vind dat je je als forum beheerder zou hoeven verdedigen tegen mensen die jou favoriete console niet mogen. Ik heb geen zin om me in dat soort discussie te hoeven verweren, en geef dan XBOX.com ook groot gelijk.. Merken fora zijn niet bedoelt voor vrijheid van meningsuiting. Het forum op xbox.com is bedoelt voor algemeen support en mensen die gezellig een praatje willen maken over hun gezamelijke console. Niet voor discussies over rassenhaat en of het wel of niet kan wat er in games wordt gestopt.