Vrouw van 48 jaar vermoord...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cadillac, 31 jul 2004.

1. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vrouw die ik nogal kon, is doodgeschoten. Ik heb nog niks op nu.nl ervan gezien... De vrouw was dus 48 en had 2 kinderen, een zoon en een gehandicapte dochter. Ze is gisteravond (geloof tussen 6 en 8 ) neergeschoten. Ze woonde bij mij boven in de straat, maar ik was toen uit eten met mijn familie. Dit vind ik wel erg, dat iemand wordt neergeschoten (denk dat iedereen dat zo vind). Maar hoe voel jij erover als iemand die je kent wordt neergeschoten?

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's NIET normaal als dat zou gebeuren!
    En dat is natuurlijk SUPER erg, en als je dan ook nog in de buurt woont weet je dat er ergens daar iemand rond loopt die in staat is om iemand om te leggen !

Ik hoop dat ze die flikker gauw hebben, of hebben ze hem al?

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Levenslang in de bajes ermee!

4. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem nog niet, maar ze is in haar winkel (brillenzaak) vermoord, dus niet zomaar op straat. Politie is nu bezig met het onderzoek.

5. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Das zeker kut voor je DUDE DUDE, ikzelf heb dit 10 jaar geleden ook meegemaakt, geen schietpartij trouwens, maar iemand heeft toendertijd de buurman van mijn vader neergestoken in Groningen. Ik kon deze man zeer goed aangezien ik elk weekeind dat ik bij mijn vader was meestal ook ff bij de buurman ging kijken (hij had toen een Commodore-64) Ik heb veel met die man gespeeld :), maar op een zekere avond dat ik op bed lag, hoorden we beiden een hoop kabaal. Mijn vader en ik zijn toen gaan kijken en de buurman lag voor zijn portiekdeur dus dood op de grond. echt kut!

Gecondoleerd in ieder geval man :D

6. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, jij ook nog gecondoleerd.

7. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    tja, wat moet ik zeggen, het is al zo'n 10 jaar geleden, maar als je dat soort dingen ziet denk ik dat je dat de rest van je leven met je meedraagt.
    Ik was toen 15 jaar ofzo, maar herinner me nog ieder beeld ervan :mad:

Wel klote maar we gaan gewoon door :):)

8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het (gelukkig) niet gezien, ik zou zoiets niet voor altijd met me meedragen, maar ik voel me nu al super kut erover. Denk dat ik dit gevoel wel nog langer zal meedragen.

9. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zowiezo DUDE DUDE, maar doorgaan is het beste :)
    Het is klote dat dit soort dingen om ons heen gebeuren, we beginnen zo echt een beetje de Amerikaanse dingen over te nemen :mad:

10. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Maarja, gekunt er niks aan doen he, tis nu gebeurd. Het is rot dat je iemand verliest dat je kent en dan zeker op die manier maar je moet je proberen erover te zetten en verder leven want je gaat je veel beter voelen zonder dat rot gevoel...

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me erg om mee te maken. Je hoort regelmatig op het nieuws over vermoorde mensen, maar omdat je ze niet kent sta je er verder niet bij stil. Totdat er iemand die je kent wordt doodgeschoten. Kan me goed voorstellen dat het hard aankomt op je. Hopen dat ze de dader vinden.
    Waren er getuigen in de brillenzaak? Lijkt me misschien wel nog erger om iemand voor je gezicht doodgeschoten zien worden.

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Het staat inmiddels wel op Fok!.

13. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toenstraks was iemand van de politie langs gekomen, om wat vragen te stellen... Maar zover ik weet is er geen getuige, want de zaak was geloof ik al dicht toen het gebeurde.

14. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et net ook in de krant, Limburgs Dagblad, gelezen. Ik heb der niks van meegekregen zelf, terwijl ik toch wel in de buurt woon.

15. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    gecondoleerd, kerel...

16. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ovidewatcher: Waar woon jij dan?
    Maare, ze is niet neergeschoten, maar iemand heeft haar keel doorgesneden. Heb ik net nog gehoord.

17. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waubach

18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Een kennis van me zusje is vorig jaar geliquideerd, man met kinderen, was op sbs 6 enzo. Criminele liquidatie in Diemen. Deed me niet heel veel omdat ik die man zelf niet kende.

Aantal jaar geleden zijn 3 kinderen van de basisschool van me broertje en zusje door hun vader s'nachts aangevallen. 1 van die jongens zat in me zusje's klas, dat meisje zat in me broertje's klas en die oudste jongen voetbalde ik altijd mee. Die jongste jongen is vermoord door messteken, de 2 oudere kinderen konden ontsnappen met verschillende messteken en zijn naar de buren gegaan en hebben de politie gebeld. Die vader probeerde daarna zelfmoord te plegen maar de politie heeft hem weten te stoppen. Als ik soms langs dat huis kom waar het allemaal is gebeurd lopen de koude rillingen me nog over de rug.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn buurman was vorig jaar in Spanje doodgeschoten door een corrupte makelaar :confused:, hij liet een kindje van 2 jaar achter en een vrouw..

20. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :eek:
    echt vreselijk voor je

het liefst zal ik dan die vent willen opsporen en zelf killen, kijken of hij het leuk vind :cool:

nee ik zal me echt vet kl*ten voelen

Deel Deze Pagina