Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    het is nog vroeg. Maar wel bijna het einde van het jaar. Wat ga jij doen op oudjaarsavond? Flink veel vuurwerk afsteken, of hou je dat voor gezien?

    zeg het hier!! (en misschien een verhaaltje erbij over vuurwerk ervaringen ofzo)
     
  2. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    geen vuurwerk voor dit jaar denk ik want ik begin het een beetje saaie te vinden
     
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    M'n opa verkoopt vuurwerk en dan krijg ik altijd gratis vuurwerk.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ben 16 vorig jaar wel heel de dag over straat gelopen dit jaar niet meer... heb nu de andere leukere kant ondekt :p
    olliebollen en appelflappen lekker heel de dag voor de tv met wat vrienden xboxen en ps2en

    en bovendien als ik geen vuurwerk koop dit jaar krijg ik van me ouders een xbox spel:)
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het geld wat een hoop jongeren aan vuurwerk bestenden kan ik zeker 1 tot 2 games voor kopen. En dan hebben ze een dag fun van die troep en je hebt er geen flikker aan. Ik koop wel een paar leuke spellen want er komen er genoeg. Dus voor mij geen vuurwerk
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    gister had er wel iemand bij ons op de voetbal een nitraat bij zich
    wij na afloop afsteken gaat een auto alarm af haha

    maar nitraat is echt hard
     
  7. jelle v

    jelle v Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop al jaren geen vuurwerk meer. Ik vind het gewoon niet de moeite waard meer. Je geeft 50 tot 100 Euro uit en het resultaat valt altijd tegen. Die pijlen die je afschiet ploffen en geven een klein lichteffectje maar helemaal niks bijzonders, terwijl het een peperdure pijl was. Als ik vuurwerk zou kopen, zou ik het vuurwerk willen kopen wat ik een tijdje terug in Scheveningen heb gezien bij de vuurwerkwedstrijd op de pier. Dat waren ff mooie effecten zeg (Nederland had trouwens gewonnen). Helaas zijn dat soort pijlen denk ik een beetje duur voor de gemiddelde oud & nieuw vierder.. :+
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    oh ik koop meestal wel wat knal vuurwerk..mn pa altijd siervuurwerk :+
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Koop niks dit jaar. Ga gewoon met familie wachten tot 12 uur, en dan met vrienden de stad in. Stukken goedkoper dan vuurwerk, en véél leuker. Daarbij, als ik eenmaal begin met vuurwerk kopen, koop ik vrijwel altijd te veel, en heb ik de dag daarna spijt als ik bedenk dat ik van dat geld met gemak 1 á 2 spellen had kunnen kopen.
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vorig jaar geen vuurwerk afgestoken, voor het eerst. Had er nog maar weinig zin in. Tevens is het hartstikke duur in verhouding tot wat je ervoor krijgt.

    Maar misschien dat ik 1 zo een zware dondermat koop, die vind ik dan nog wel leuk. Maar het is steeds lastiger om daaraan te komen.
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Had vorig jaar voor het eerst eigenlijk goed kwaliteitsvuurwerk. Proline :cool:

    Goed spul, dus dat word het :D Vorig jaar was ook echt vet... Ben gewoon een vuurwerk addict :p (ondanks de brandwonden)

    Maar ik denk dat dit het laatste vuurwerk jaar is, de stad lijkt me ook vet :)
     
  12. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe ik gaat bergen vuurwerk kopen.. ik gaat ook regelmatig voor vuurwerkshows naar het buitensland. En met name Duitsland....in Maart ben ik weer te vinden in Spanje... geweldig wat daar gebeurd.
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    me ouders betalen altijd en ik steek lekker wat grond vuurwerk af. dat in de lucht pijltjes shit doen andere maar lekker mij te duur.

    ik ga altijd naar me neef op oudejaarsdag en steken we vuurwerk af bij hem in de wijk.
    hadden we (perongeluk) een papier container in de fik gestoken. best lache en goed voor je conditie as je me begrijp :)
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kga slapen, net als elke andere nacht
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik vertrouw erop dat mij buurman vuurwerk heeft :cool:
    daarnaast zal ik niet zo heel veel kopen
    tis alleen maar irritant overdag met die ventjes van 11 die het leuk vinden om met een romeinse kaars op je te schieten
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nueh geen vuurwerk voor mij hier.Zonde van het geld.Ik vind het veel gezelliger om gewoon lekker voor de buis te hangen naar cabaret kijken,toastje er bij champagne en daarna voor de xbox kruipen
     
  17. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het barst werkelijkwaar van de vuurwerkliefhebbers hier 8)
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe de er al 2 jaar niet meer aan en vorig jaar hadden we gewoon een LAN party gehouden met een paar gasten en dat was ook erg leuk :9
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    Heb er flink zin in ! :)

    Mijn vuurwerk dit jaar :


    2 100.000. klappers , 200 Pirates (Strijkers)
    20 Duitse strijkers, 60 vlinders , 4 lawine pijlen, 24 windowmakers , 15 romijnse kaarsen , 1 pak kanonsloffen paar van die matjes van 90, wat nitraat matten en nog wat mooie vuurpijlen.


    het is allemaal besteld...:cool:
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik haat het als mensen patsen met vuurwerk uit duitsland of belgie.........HUN WONEN ER DICHT BIJ EN IK NIET :+

    @ flamingo: ik houd wel van vuurwerk maar niet van kleuters met vuurwerk ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina