voor de echte fans gaat hij toch wel verkopen denk ik... Toch heel veel mensen die hert niet meer uit gaan houden,,(ikke dus)
Zit jij ook vaak op bijvoorbeeld franse Xbox forums of Britse? of Duitse? ik bedoel, dat moet je gedaan hebben als je wil vergelijken...ja toch?
ik zit op belgische forums En ik weet dat alles daar wel wat meer pro-Xbox is.. of iig GEEN lamers die constant zeggen dat xbox pc is blablabla je kent het wel
Het is gewoon een feit dat nederlanders meer klagen over de prijs. Waarom zou je elke franse,duitse of engelse sites langs moeten gaan om dit te weten? Ik kom op sites waar alle nationaliteiten komen. Belgen zeuren niet, engelse niet en de duitsers hoor ik ook nooit klagen.
Wacht maar eens totdat wij de leuke Xbox commercials op de buis krijgen... dan gaan mensen echt wel anders denken. 100% zeker!!
omdat jullie de belgen zo hard ****** ga ik nu lekker niet zeggen dat er op www.games.telenet.be een xbox-rondleiding te winnen valt.
dat snap ik nu ook niet dat is normaal de rapste site van belgie, dat is de site van de (snelle)telefoonmaatschapij
Zeker net als met KPN hier in NL Die site is ook zo langzaam als de tering, hebben beetje teveel hoogmoed en gooien er duizenden pics in ofzo maarre anyways, check dit
rap.... gaar.... wat zijn dat voor woorden. Dat gebruik je toch nie. Doe dan wat n tering site is dat, iig die server, schiet maar nie op dat snap ik nu ook niet dat is normaal de snelste site van belgie, dat is de site van de (snelle)telefoonmaatschapij Lol