Waar beginnen jullie je aan te ergeren in de gameswereld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door martines, 27 jul 2003.

1. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een hekal aan gekopieerde games

2. ovl007

ovl007 soldier of anarchy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat de oorlogen tussen de consoles altijd, ik vind naar persoonlijke mening dat de xbox de beste console is, maar ik ga daarom geen mensen met een PS2 of GC uitmaken. Ik vind dat iedereen de vrijheid moet hebben om zijn console zelf te kiezen, en zich daarvoor niet hoeft te schamen.

3. Green Dwarf

Green Dwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Aan het overaanbod racers en shooters
    - Games met mooie grafics maar zonder gameplay
    - Pal-Games zonder Nederlandse handleiding, Doe zoals Sega
    10 jaar terug een versie voor heel Europa met alle Europese
    talen
    - RPG's die bijna alleen in Japan worden uitgebracht
    - Live, Als je niet van racers houdt en alleen maar matig van
    shooters is er niks aan.

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de console war onder de gamers sowieso kinderachtig, ik vind niet dat wij ook met elkaar "oorlog" moeten gaan voeren voor consoles die je zelf niet eens gemaakt heb.

ja ok, je hebt er 1 thuis staan... jippieeeee...

ik vind dan ook dat gamers niet iets moeten zeggen van: "ik hoop dat ie exclusive blijft." of boos worden omdat een titel die eerst op xbox verschijnt later op de andere consoles verschijnt.

ik vind het (meestal) alleen maar fijn voor andere gamers die een andere console hebben, want dan kunnen zij ook genieten van de game die op de xbox zo goed was.

maar dan kijk ik nu natuurlijk wel uit het perspectief van de gamer:) als je commercieel gaat kijken en je wilt veel geld verdienen moet je natuurlijk voor zoveel mogelijk goede exclusive titels zorgen:D

maar wij gamers hoeven niet commercieel te kijken omdat we (de meesten dan) niet bij microsoft, sony of nintendo werken. daarom slaat het ook nergens op dat sommigen boos worden over een exclusive-iets.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik erger me aan de vele poorts. Daar moeten ze echt mee op houden.
    En ik erger me aan Micro$oft met hun instelling van: Als ze zelf niet willen dan kopen we ze toch gewoon??

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En ik erger me aan mensen die denken dat Sony lief is *)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En dat heb ik niet gezegt. Toch eens beter lezen woutje*)
    En ik erger mij aan mensen die denken dat micro$oft lief is*)

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan moeilijk iemand van iets gaan beschuldigen als je weet dat 'jouw partij' net zo slecht is :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet gezegt dat Sony mijn partij is. Nog een leesfout
    En ik heb ook nergens gezegt dat sony lief is. Oei nog een leesfout*)
    Sony probeert tenminste geen concurent op te kopen. Of koopt geen developers weg bij anderen.
    En trouwens hoe kan jij voor mij denken???

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Schijnheil :) t'Is algemeen bekend dat jij meer met PS2 dan met Xbox hebt - Geen enkel probleem, alleen kan je ook wel eens in eigen boezem kijken:)

11. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    ik erger me aan het gebrek aan orginaliteit bij de game developpers, altijdmaar de consument voeren met waar het zin in heeft. kom op met die expirimentele games... zeker op de europese markt schort t er aan.

wat maakt t nou uit of een game minder snel of neiteens in de top 10 komt t gaat er om dat je expirimenteel bezig bent.

in japan was er zon train sim ofzo
    beetje treintje spelen..

ja geen chartbreker, maar tja er zit wel iets in, laat t cbr een game maken, ja een beetje lame auto rijden zonder uberhaupt te mogen scheuren tja, restart als je een stoplicht voorbij rijd wat op rood staat, maar t heeft wel wat, sommige rijscholen hebben al zoiets waarom niet voor de consument ?

ik ben trouwens ook zeer benieuwd WAT die game voor blinde nou precies is. dat er 1 is weten we nou wel.

Daar naast erger ik me ontzettend aan die respect loze game verkloters op live die er alles aan doen iedereen het zo min mogelijk naar hun zin te maken. En zichzelf Stoer vinden door dat je ze toch geen pak rammel kan geven omdat ze safe thuis op hun kamertje zitten.

in de tijd van de 27 mc (wat ik toch wel mis)
    ging je een klootzakje peilen
    aan bellen (of de deur in trappen) en stiefelde door naar zn kamer en sloopte zn bakkie en brak zn antenne

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Juist._O_

En aan EA....

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch wel zo overduidelijk. :p

14. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin de laatste tijd ook een hekel te hebben aan mensen die een spel helemaal de grond inboren omdat dat spel slechte graphics heeft. Dat maakt mij geen ene **** uit, het gaan om de lol!

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  15. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zonde dat veel games met leuke licensies zo verneukt worden door o.a. tijdgebrek en de instelling dat het toch wel gekocht wordt.

Enter The Matrix had een leuke titel kunnen worden als er wat meer tijd aan besteed werd, Starwars wordt eindeloos uitgemolken en The Thing leek me zo'n coole game te worden maar door een paar foutjes in het spel gaat de gameplay voor een gedeelte naar de kloten...

tja, als games nou 's worden uitgebracht als ze "klaar"zijn, zouden er al veel meer games bij mij in de kast liggen. Aan de andere kant wel weer beter voor m'n banksaldo :)

16. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hekel aan :
    *lag
    *fanboys
    *Halo - hype

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

18. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa die halo hype stoor ik me nie aan. Dat vind ik halo wel waard en daarmee steek je ook de ogen uit van ps2ers en cubers. }:] Maar waar ik me wel verschrikkelijk aan erger is dat werkelijk alle shooters met halo worden vergeleken. Dan krijg je zoiets van "Ja its wel een aardige game, maar tis geen halo". En als er ns een x een game alla halo uitkomt is het ook weer niet goed. Zoals bij breed, die word nu al afgekraakt omdat het een ordinaire halo kloon is. Tjah waar zijn we nou helemaal mee bezig :confused:

19. rich11224

rich11224 Guest

offtopic: De halo hype zal nooit wat worden anders was dat er al lang geweest (het is een supergame maar het word geen hype) en die halo hype zal al helemaal nooit iets worden in japan want daar regent het nog steeds pikachu knuffels en ander stuff van pokémon
    ontopic: ik erger me aan playstaytionfans die de xbox en gamecube steeds afkraken omdat ze gewoonweg een slechtere console hebben dan MS en Nintendo.

20. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger mij aan de prijzen die uitgevers vragen voor ongelofelijke k*tspellen!
    Voor een topgame ben ik bereidt 60-70 euro te betalen, maar een boutgame hoogstens 15/20 euro!
    En daar gaan uitgevers de fout in!
    En natuurlijk de games met licencies!
    Ze maken een boutgame, omdat ie toch wel vrekoopt omdat het een bekende naam heeft!
    en paar maken er een uitzondeing op!_O_

En het ongelofelijk uitstellen van games!
    Een paar maanden of half jaar is niet erg om een game te finetunen of beter te maken, maar zoals Dukenukem forever begin ik er toch wel effe heeeeeeel erg de pest er in te krijgen hooor!:mad:

LET NIET OP DE SPELFOUTEN!
    IK TYPTE TE SNEL!:9

Deel Deze Pagina