Hmm cool voor maar 47,- maar dan moet je er nog wel een week op wachten bij de dixons is ie 59,95 en ik heb nog een korting bon van 7,50 dus scheelt niet zoveel. Ik ga hem vanmiddag halen bij de Dixons in sneek (ja Elite ). Ik vertel jullie hoe die is Ma><
hmm ik heb hem morgen voor 49 euro (inc verzendkosten), net zoals een heleboel hiero die hem gewoon bij gcshop hebben besteld
Nee man E-plaza zit nog steeds in utrecht. 1 op de lange elizabethstraat en 1 binnen (was vroeger games or fun) bij de mac
Yep! tegenover de Plato en naast Funkie House. En in de Weimarstraat zit 'ie tegenover Doner Kebab Harrie en een of andere speelgoedwinkel met een olifant.
Je moet naar de Media Markt (leeuwarden, maar denk dat er overal zo is) gaan daar hebben ze de games meestal wat eerder.. Zelda TWW & Metroid Prime hadden ze al 4 dagen van tevoren...
Demolition-Man Woon jij in Wageningen? Want in wageningen hier hebben ze hem ook nog niet volgens mij
Nee ik woon er niet, maar ik werk zelf bij de FRS in nijmegen, en ik ken de shopmanager van Wageningen best goed, vandaar.. Hij is ook een Xbox freak
hjey blueeyed ik kom ook uit maastricht en heb vandaag gekeken maar NERGENS gevonden net als jou Ik weet hoe je je voelt trouwens, waar precies woon je.
Maar als die winkels dus zeggen dat ze kotor morgen binnen hebben, is dat dan direct smorgens of krijgen ze het pas in de middag binnen. Iemand die er wat van weet?
Ik heb em hier in Hilversum (Noord-Holland) al 3 dagen geleden bij de Dixons en FRS gezien. Moet alleen nog ff geld bij elkaar zien te krijgen voor dit spelleke