1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar blijven de AAA Top titels????

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarXbox, 28 jun 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden gaat ook een AAA titel worden, denk ik.

2. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Halo II, anders als Hitman III een x uitkomt word dat het.:9

3. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop datr Crimson skies Super gaat worden.
    Kijk ik heeeeeel erg naar uit:D
    Maarja een AAA titel?
    Dat betwijfel ik.
    Als ik er maar veel en lang plezier mee heb, daar gaat het tenslotte toch om.

4. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    dead or alive 4 en online.........splinter cell pandorra tommorow...project gotham racing 2

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    gta is echt een super stijlvolle game, vooral vice city, echt geweldig dat jaren 80.

true crime heeft dat totaal niet vind ik, helemaal niet die sfeer. blwah... ik weet niet of ik die game leuk ga vinden..

6. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Oke er zijn dus best veel mensen die ook mijn mening delen, dan ben ik tenminste niet de enige die er zo over denkt....

Burnout 2 heb ik ook, en ja het IS een leuke game, maar geen AAA titel hoor.

Als je gewoon is de graphics van bijv. Rallisport Challenge, naast Burnout 2 (en andere huidige racegames) zet,
    Dan snap ik niet dat dat GFX alleen maar achteruit zijn gegaan.
    Terwijl ik juist bij de launch dacht van: "Tering, dit ziet er heel goed uit, waar gaat dit eindigen...."
    Maar ja zoals ik al zei zijn er maar een paar games die deze GFX benaderen.

WE NEED AAA GAMES!!!!

Heb je helemaal gelijk in, deze mening deel ik met je!

Jij snapt het!

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  7. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind MM3 dan toch wel een AA-titel... ben ik ook tevreden mee hoor... maar volgens mij hebben alle 3 de nextgens maar een paar echte toppers...

bij PS2 zijn dat GTA (VC) en Gran Turismo
    bij de NGC zijn dat Metroid en Zelda
    Xbox heeft HALO en DOA3

8. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een slechte (Lees: Kwalijke) zaak toch?

9. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    aan de ene kant wel ja, maar ik verwacht sowieso nix van nieuwe consoles... de games zijn nooit zo goed als dat Donkey Kong Country voor de SNES bijvoorbeeld was... ik zie wel wat er uit komt... en zo nu en dan zit er een echte leuke game tussen... nu is dat MM3... straks HALO 2 en Doom 3.. hoewel ik mijn twijfels heb over de 2e

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij moeten we gewoon allemaal niet zo zeuren wat wel of niet AAA- titels zijn. Iedereen heeft zijn eigen smaak en bepaald voor zichzelf wat voor hem een AAA-titel is. Als je alleen maar gaat zitten wachten op de games die minimaal een 9 krijgen in de bladen en op de sites zul je in ieder geval niet veel gamen en mis je een hoop leuke games als je het mij vraagt.

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Wat een bullshit GothicRulez. Ik wil gewoon goede games. We zijn maandenlang voor de gek gehouden met Racing Evoluzione en Tao Feng. Revolutionaire games als je het moest geloven...laat ze lekker de plomp in springen. Gran Turismo en Tekken1 op de PS1 zijn nog tig keer beter dan deze games. Ook ik was lyrisch over de launchtitels van de Xbox, maar sindsdien is er weinig boeiends uitgekomen.

Op de GameCube is het trouwens helemaal niks. PS2 heeft dit jaar ook nog niks speciaals laten zien...

Xbox heeft dit jaar Panzer Dragoon Orta als toptitel.

Ik heb mijn hoop gevestigd op Halo2, BC en Fable.

12. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wat jij zegt is bullshit, bijv: ik hou van racegames, en vind Burnout 2 echt een topper in z'n genre, maar mischien hou jij wel helemaal niet van racegames, en vind het maar een matige titel. Kortom, meningen verschillen per persoon, wat voor mij mischien het einde is, is voor jou maar zo zo... :)

13. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dit moet je niet zien als een directe aanval, maar de cube heeft toch een paar mooie titels hoor: Metroid prime, Zelda, Starfox adventures, monkey ball, en mario kart komt er nog aan.

Ik ben blij dat me broer een cube heeft :)

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    voor mij is MM3 offline een leuke grappige titel, lang geen 60 euro waard (voor mij dan) maar gewoon leuk, ga ik 'm echter op LIVE spelen dan vind ik het echt een super spel! hetzelfde met moto gp (1 en 2) nu is de offline daar ook heel spannend maar online word het toch superieur! Ik vind het ook heel erg jammer dat games als racing evoluzione en brute force niet voldoen aan wat we er allemaal van hadden verwacht, maar ja, zoiets heet overhypen he, het is zelden dat er echt een topper komt, er zit altijd wel een foutje in of dat je zegt, als ze dit nou nog erin hadden gemaakt was het een mega spel geweest, halo was echt super maar als hij xbox live compitabel was dan was het helemaal super, maar daar is halo 2 natuurlijk voor... Ik hoop dat fable zich waar gaat maken (wat ik betwijfel), iedereen verwacht namelijk dat ze weken in het spel zullen zitten en dat het echt een super dope ervaring gaat worden, maar ik denk dat als je een die hard gamer bent dat je het binnen 3 tot 4 dagen wel uitgespeeld hebt... Dan zal je het misschien nog eens spelen op een andere manier maar daarna zal hij in de kast belanden en zullen mensen zeggen dat het nou net niet de game was waar ze op hoopten... Je zal het zien, dat komt namelijk omdat games bijna altijd gaan vervelen, mensen verwachten van games zoals fable dat ze er heel lang mee bezig zullen zijn etc etc maar singleplayer games daar kan je nou eenmaal niet zo super lang mee bezig zijn, ik vind dat een game als mm3 op xbox live voor heel veel plezier zorgt en de speeltijd word hier heel lang mee verlengd, wat was het geweest als het niet online geweest zou zijn? Je zou misschien wat missies spelen die al snel saai en eentonig worden en misschien met een vriend wat cruisen, maar daarna is het leuk geweest en beschouwt iedereen het als een b titel, maar door xbox live word het juist een super game, ik hoop dat fable zich waar gaat maken en dat ik er dagen (eigenlijk hoop ik op weken maar dat kan nou eenmaal niet als je een beetje een die hard gamer bent) lol van zal hebben... Maar als je xbox live hebt en je koopt halo 2 dan zul je zeker lol hebben...

Halo 2 dat is echt zo'n game die single player vet zal zijn, het verhaal zal mega zijn, de graphics en het geluid zijn super, offline multiplayer word vet, maar op xbox live word het helemaal de bom, dat word een game die aan alles voldoet van wat een gamer nu wilt... lekker oorlogje spelen met een team, wat nederlanders, en lekker in voertuigen crossen...
    Ik hoop dat crimson skies ook op xbox live zal komen zodat die game ook mega vet word, maar ja we kunnen alleen hopen.

Nou dit was mijn typoefening van dit jaar weer, en de groeten! :D

15. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Om maar even te bewijzen dat GothicRulez WEL gelijk heeft

Dat spel zuigt aan alle kanten... ik vind er echt geen ene reet aan en hij staat bij mij ook op de not-to-have-list...

16. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Neej idd, ik vind Panzer Dragoon Orta ook niet zoveel aan. Eigenlijk zijn er dit jaar nog helemaal geen AAA titels uitgekmen!

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er helemaal mee eens. De Xbox mist AAA games, en dan vooral exclusives. De enige Xbox exclusives op Gamerankings die boven de 90% scoren zijn Halo en Panzer Dragoon Orta. Splinter Cell was een fantastische exclusive, totdat die multiplatform werd.

Waar ik me misschien nog wel het meeste aan stoor zijn al die naieve mensen op dit forum. MarXbox maakt een volledig terechte topic, en iedereen begint gelijk weer het standaard rijtje 'Halo 2, Fable, etc' op te noemen, MM3 wordt als AAA beschouwd, etzovoorts. Kom op, zet die oogkleppen eens af! Brute Force wordt maanden, zo niet jarenlang gehyped en het scoort niet veel hoger dan een 8.0. De GameCube kreeg in korte tijd twee games erbij die beide gemiddeld meer dan 95% scoren. DAT zijn AAA titels. En de Xbox heeft er eigenlijk maar 1: Halo.

De Xbox heeft dat soort games nodig, games die de pers de hemel in juicht. Games waarvoor je een Xbox gaat kopen.

Niet dat ik het er bij de andere consoles zo rooskleurig uit vind zien hoor. Anders had ik die wel gekocht (ik heb m'n Gamecube juist pas verkocht).

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Zelda is een absolute topgame op de Cube, maar Metroid Prime mist gewoon de sfeer die zijn 2d voorganger wel heeft. Resident Evil en MonkeyBall zijn leuke games, maar ook niet meer dan dat.

@ Wulf: Burnout2 is in het arcaderacinggenre een topper, maar een AAA titel? Kom op hey. Je bent er eventjes zoet mee, maar het is geen titel waarvoor je een Xbox koopt.

Hopelijk kan Ninja Gaiden het wel waar maken.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En hoe zit het dan met GTA: Vice City? Als je van mening bent dat een AAA-titel een game is die de console verkoop omhoog pusht dan kun je deze titel toch echt niet vergeten hoor. Of je hem zelf ook leuk vind is dan weer wat anders natuurlijk.

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  20. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    spel is niet van dit jaar....

Deel Deze Pagina