1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar blijven de AAA Top titels????

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarXbox, 28 jun 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MP en Zelda worden door vele als AAA beschouwd, maar ik heb ze nog niet gehad....(MP komt eraan :D) maar Starfox en Monkey ball zijn zekers geen AAA titels (hoewel monkey bal een leuke party game is _O_)

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    |:- klopt. Ik had even over Goodfella zijn zin gekeken dat het om dit jaar ging.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad "leuke" titels, maar op zelda na geen toppers. Ik ben ook niet tevreden met het gamesaanbod op dit moment. Maar over een half jaar is dit hopelijk verleden tijd. O-)

4. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ook jij snapt het!:D, is precies ook mijn mening / visie...

Kijk het gaat heus wel goed komen met het TOPspel aanbod... ik bedoel de xbox is net anderhalf jaar oud... en een console gaat gemiddeld 3 keer zo lang mee...

Maar ik vind het gewoon heel erg jammer, dat als ik minstens een jaar op een game "wacht", en dan hem dan speel als het zo ver is, dat het wachten dan voor niks is geweest, omdat het spel niet is geworden wat het zou moeten zijn......

Daar baal ik de laatste tijd van.....

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  5. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen die er zo over denken?

6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ben het er niet helemaal mee eens. Al ben ik het er wel mee eens dat het erg jammer is dat een game niet helemaal is geworden wat het zou moeten zijn.

Maar feit is dat iemand die een bepaalde game wil kopen waar hij al een jaar op heeft gewacht, toch wel een andere game koopt als blijkt dat die eerdere game blijkt te zuigen. En bovendien word de game "die niet helemaal dat is wat ie zou moeten zijn" toch wel gekocht door een andere groep mensen. Namelijk die groep mensen die met minder ook wel genoegen neemt. De mensen van statistiek bij Microsoft weten dat ook en geven daar niet om. Zolang er maar genoeg games verkocht worden. Lees: Geld binnenstroomt.

7. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP (2) mag wat mij betreft ook wel als AAA beschouwd worden

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben dat er sinds de release eigenlijk geen ECHT goede games zijn uitgekomen. Ik hoop erg op Sudeki, KoToR en True Crime.

9. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat we gewoon even geduld moeten hebben. Programmeren van een goede, uitgebreide game kost volgens mij behoorlijk wat tijd. Sommige games zijn zelfs een jaar of 2 in produktie! En als je dan nagaat dat de XBox 1,5 jaar 'jong' is, staat ons volgens mij nog heel wat te wachten. Alleen al als ik elke maand 'The Official XBox Magazine' lees krijg ik al een te strakke broek; er zijn zoveel mooie games op komst. Maar de vraag is inderdaad of ze wel goed zijn: zo goed als een AAA titel.

De storthoop heeft gesproken! :D

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ze moeten gewoon een mastah RPG maken Xbox only met super diepgaand verhaal ,veel keuze/opties , multiplayer ,super sfeer/dolby sound en dan heb je een top AAA titel (hoop op fable ,Sudeki, Kotor ,Sw Galaxies

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden word zeker een topper van die verwacht ik zo veel

en ff tussendoor zijn fable sudeki kotor xbox only???

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    KotOR komt ook op de PC. :eek:

13. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    De toppers voor september zijn bij mijn _O_Soul Caliber 2_O_ : Beste Fighter spel zegen ze en ik hou van Fighters.
    En ;)True Crime;) : endelijk een sort GTA voor XBOX.
    :D :D :D

14. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0

Soul Calibur 2 is een leuk spel, maar komt grafisch (en ook qua gameplay vind ik) verre van dead or alive 3 in de buurt ......

True crime heeft mij nog niet overtuigd (wat mischien dan beter is want dan kan het alleen nog maar meevallen....)

Kzag net iest van sudeki op tv,.. die leek me overigens wel wat...

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan ongeveer elke maand een game kopen (kwa geld). En elke maand kies ik weer een game waar ik altijd heel tevreden mee ben. Niet altijd een game voor de xbox overigens maar wel het meest.

En als ik naar de toekomst kijk is die nog veel belovend.

KoToR, fable, halo II, doom III, Half life II, Sudeki, Crimson Skies, Kameo en dat allemaal op de groene doos.

Geen reden tot zeuren dus ;)

16. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik denk dat er nog genoeg titels uikomen waar je je ogen naar kan uitkijken.
    Het is alleen een kwestie van geduld en vetrouwen in de developers en alles komt goed.:+

17. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn DE games idd.

Maar ik wil nog wel een paar aanvullen.

bc, top spin, vice city(nog niet cker) eeeeeeeh thief 3, prince of persia, deus ex 2, counter strike e.a.
    *)

18. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AAA titels hmmm....
    Vinden jullie DOA3 dan een AAA titel?, de beelden zijn inderdaad mooi maar de gameplay kort.

Mijn toppers op het moment zijn RSC, Spiderman, Halo, Splinter Cell en Munch.
    En dan heb ik het voornamelijk over de graphics.

Maar inderdaad er zit veel rukzooi tussen, en ik hoop dan ook dat 2004 een beter jaar voor ons boxje gaat worden.

Salva

O ja nog even dit, ik denk dat veel pc gamers bij de launch van de xbox dachten "hee geen dure upgrades meer en het is een soort van game pc van microsoft" kopen die hap.
    Maar teleur stellend is het lage aanbod aan RPG's.

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  19. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik was er een aantal vergeten. Bedankt voor de aanvulling en je hebt zeker gelijk. Zullen er vast nog wel meer zijn.

AAA titels is denk ik voor iedereen verschillend. Ik vind namelijk Yager echt zo een wreed spel, maar die hoort er vast niet bij. Als het aan mij lag wel en is ie beter geslaagd als bijvoorbeeld Brute Force.

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  20. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Zo is het. Van Brute Force had ik ook hoge verwachtingen. Helemaal omdat ie hier en daar al vergeleken werd met Halo. Hij viel mij in ieder geval vies tegen. En inderdaad, ik denk ook dat AAA titels voor iedereen verschillend zijn. Zelf denk ik niet in termen als 'AAA' titel, maar in termen als 'GoedWaarVoorfMijnGeldEnDatIkMaarLangDezeBruteGameMagEnKanSpelen'. Maar dat is mijn mening. :cool:

Deel Deze Pagina