Je hebt gelijk! Het zijn allemaal vette games, tot ze uit zijn en dan blijkt het dikke shit te zijn. Vanaf nu sta ik daar zeer sceptisch tegenover.... ik bedoel als je nu bv. hoort dat Zelda The Firewaker (ik zeg maar zoiets!) uitkomt, dan weet je gewoon dat dat een goeie game zal zijn. Hetzelfde geld voor Halo 2 en voor Half-life 2. Maar andere games wil ik toch wel eerst ff proberen voor ik ze blindelings ga kopen.
Goed nieuws jongens, als we de eerste zes reviews mogen geloven, is SW: KotOR de beste game voor ons boxje op Halo na: http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp
Als hij in Belgie uit is Maar goed..... lijkt me nog een leuke game, maar zoals je ziet in de Top 10 allertijden heeft nintendo toch het grootste aandeel met 4 Games.
dat vind ik niet echt eerlijk aangezien xbox nog niet zolang meedraait Want nu worden eerdere consoles meegerekent i guess, zou wel eerlijk zijn als je naar een top tien van de nieuwe consoles ging maken, zou er denk ik wat anders uitkomen ...
En ja hoor.... Weer een game waar ik toch naar uitkeek, en het is niet meer geworden dan een middelmatige game: VOODOO VINCE . Erg jammer dit... Had er WEER meer van verwacht...
Als je vindt dat er te weinig topgames zijn, dan raad ik je aan om ff deze thread door te kijken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=32003 Hier staan spellen tussen die weinig aandacht hebben gekregen maar die wel zeker het spelen óp de XboX waard zijn
Buiten het eerder genoemde feit dat Nintendo daar ook wel lang genoeg de tijd voor heeft gehad: heb je de Sony (of iig, playstation) titels wel geteld? Dat zijn er namelijk 6...(zijn niet door Sony gemaakt, maarja...'t gaat toch om de console hier)...b'tje rare vergelijkingen allemaal...kijk liever naar de PS2/GC/XBOX...dan is het 3/2/2...wat niet zo gek is, de PS2 gaat al veel langer mee en de GC/XBOX zijn zo nieuw dat je wel wat tops mag verwachten toch?
Ik verwacht wel heel veel van Psychonauts, XboX only en van de hand van Tim Shafer. Wat vind je overigens zo bout aan Voodoo Vince? Ik zit er zelf namelijk al lange tijd halsreikend naar uit te kijken
Maar wat wil jij dan graag hebben in een spel? Gameplay is immers een redelijk gefixeerd iets waar je niet a la minute iets origineels in kan ontwikkelen
Gewoon een goed spel, zoals ik aangeef in mijn posts in dit topic... Mooie Graphics afwisselend met een goede gameplay.
Echt super games worden niet meer veel gemaakt,maar wat wil je ook als alles draait om release data en grafix.....snap het alleen niet want dit is al jaren zo......gelukkig zijn er wel nog genoeg goede games maar merendeel kan gelijk prullenbak in..
Echt super games worden niet meer veel gemaakt,maar wat wil je ook als alles draait om release data en grafix.....snap het alleen niet want dit is al jaren zo......gelukkig zijn er wel nog genoeg goede games maar merendeel kan gelijk prullenbak in..