1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar gamen jullie ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 29 mei 2005.

1. mars15

mars15 Guest

heb je daar misschien een foto van :9

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik heb zo'n klein tv'tje van 37 cm waarvan het beeld linksboven opeens ging trillen ;). Je kent ze wel; goedkope troep :mad:. Ik schuif mijn bureaustoel voor de xbox en heb dan ruimte om redelijk te gamen. Heb helaas een kleine kamer. Geluid van het tv'tje is ook bagger ;). Zit ongeveer 1,5 meter voor de tv...

3. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Zit jij zo dichtbij je tv? Dat is niet goed volgens mij, krijg je geen pijn aan je ogen?

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nope geen last van. Maar met een pc monitor zit je toch dichterbij?

5. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox op mijn kamer,gamecube beneden op plasma screen,ps2 mijn broertjes kamer.

6. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel in mijn kamer op een kleine tv.

7. Dit is gewoon de show je stekkie thread...

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game normaal op een klein tv-tje op m'n kamer. Geluid is wel goed want dat zit op m'n stereo instalatie aangesloten. Maar als het even kan verhuis ik naar onze thuisbioscoop met beamer en 5.1 set :p

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een eigen Xbox kamer. Er staat een bank en m'n Xbox. Die heb ik aangesloten op m'n stereo met 4 boxen. 2 voor me en 2 achter me. Ik speel op een 60 cm Philips TV. Zeer relaxed. Zo kan ik altijd Xboxen zonder dat mensen last van mij hebben! :)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Goed voor melkaar ;).

Ik computer en playstation 2 op me broeders kamer en op me eigen kamer staat m'n xbox.

11. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    heb een grote tv en 5.1 dolby en xbox op mijn kamer

12. bertone73

bertone73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb een 57 cm tv met een playseat twee stoelen om erbij te zetten en de xbox in de speciaale tv kast waar mijn tv natuurlijk ook in staat

13. bigben

bigben Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game gewoon op mijn kamer! Daar staat mijn X-BOX met een kleine TV. En mijn pc met flat-screen _O_
    En er hangen wat game posters. Als ik split-screen ga spelen met wat vrienden zet ik mijn X-BOX beneden en kan ik op een grote TV gamen.

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik op onze studeerkamer (tenminste dat was het). Waar een computer staat en mn xbox natuurlijk. Verder game ik op een philips 51 cm.

15. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    nee i khou het simpel tv daarnaast xbox en k zit te gamen op me bed

tip voor je gamehoek:zorg dat de hoek niet in het zonlicht staat want das irritant als je aan het gamen bent ;)

16. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    hh

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  17. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik game gewoon op mn kamer. Op een TV van Grundig 70 cm. Daar sluit ik alles op aan. Behalve mijn NES die heb ik op een aparte kleine tv aangesloten. Heb gewoon 3 stoelen en een bed dus wel genoeg plek :)

18. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Old school gamers rulen, nog een NES op je kamer hebben. :cool:

19. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    8) Lijp he!

20. QuickSilveR

QuickSilveR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Camera kaduuk maar ik heb alles beneden staan - 2 tv's in woonkamer 1 plasma (107cm) met een hoekbank en nog een 2 zitter erbij dikke surround erbij. Achter de hoek bank staat pc zodat je overzicht hebt en kan kijken op plasma. Handig met xb connect en xlink kai. In de hoek 1 sofa met 2e xbox en een 70cm tv ofzo. Als vriend van me langs komt neemt hij zijn xbox mee en sluiten we aan op eet tafel. Dus 3 xboxen op xbox connect. Veel leuke avondjes gehad op deze manier. Ghost Recon 2 :D

Ik ben van plan om de xboxen naar boven (zolder) te brengen maar is gezeik met roken (mag niet binnen roken) en gezeik met netwerk. Wifi router staat beneden. En pc op mijn zolderkamer valt af en toe verbinding weg. Dus wil geen gezeik met live, xlink, xbc.

Laatst bewerkt: 29 mei 2005

Deel Deze Pagina