In een deksel van een schoenendoos. Rest van de doos bied plaats aan cd's. Deksel heeft een "L" vorm en spellen kunnen er mooi rechtop instaan. Als ze in gebruik zijn liggen ze op m'n tafel.
De meesten in een dvd rekje en de veelgespeelde/nieuwe in zo'n kartonnen Need for Speed: Underground display naast mijn tv *)
Ik vind die brandkast wel erg stijlvol, goed gedaan. Heb je je games dan in hoesjes want anders is het niet superhandig?
ik heb mijn spellen in een houten rekje van de xenos zitten. niet echt stijlvol maar wel handig en goedkoop
... ik heb in de lade van me tv kast een fan gebouwd en aan de voorkant een gat gezaagd dat de xbox er precies inpast (dat je de voorkant ziet)
Ik heb de spellen gewoon op de grond liggen. Alleen is deze foto al van een tijdje terug... Ik heb nu 103 Xbox games. [plaatje]http://www.true.demon.nl/plaatjes/spellen.jpg[/plaatje]
in een dvd rek boven mijn bed waar al mijn knuffels bij staan En bij een vriend van mijn zitten ze in een schoenendood
Ik heb ze op de grond liggen naast m'n Xbox. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie dvd rek, maar er moeten heel wat dvd's en game's in. Ik heb Naast de 60 Xbox game's ook nog 80 dvd films en er komen alleen nog maar meer bij.
Haha, netjes Ik gooi die hoesjes gewoon ergens in de kast nadat ik mn schijfje in mn box gepropt heb. Daar blijven die doosjes lekker doelloos liggen (tot ze geruild worden ). De schijfjes gaan gewoon in een cd hoesje. Alle spellen binnen handbereik en makkelijk mee te nemen
Ik moet toch echt ff wat meer games gaan kopen... Maarja, ik heb die xbox pas net Bij mij liggen ze gewoon in de kast naast een stoffige dvdstapel
Dit is mijn collectie: 2x PS2, Xbox, Gamecube en een stuk of 90 games. [plaatje]http://pic4.picturetrail.com:80/VOL727/2689343/5373283/68721713.jpg[/plaatje]
Hangen hoog (nouja 1.20m ofzo) aan de muur, rechtsboven van mijn xbox en tv.. mijn 34 demo discs staan eronder beiden doosjes (spellen / demo's) zitten in een zwart-houten kast van ???-merk. Hoef er niet vaak bij aangezien ik toch momenteel alleen Black Arrow speel.
Damn zeg, dat is ziek . Hoeveel xbox games heb je? Want het ziet eruit alsof de ps2games zwaar in de meerderheid zijn.
@maker van dit topic: whahahaha kapot vet hahaha, een xbox kluis. IK heb mn xbox games gewoon op een plank staan boven mn bureau.