1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is en komt nog nergens in verkoop!!
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je gaat GTA IV niet eerder in de winkel zien. Heb zojuist een vriend gesproken die bij Media Markt werkt en heb even gevraagd over de levering van GTA IV. De orders voor de winkels worden vandaag pas klaargemaakt van GTA IV bij de leverancier en worden morgen pas verstuurt. De winkels zelf krijgen ze pas maandag geleverd. Heeft Rockstar bewust voor gekozen om ervoor te zorgen dat GTA IV niet eerder in de winkel ligt.
     
  3. Uwabaki

    Uwabaki Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet... vroeg me alleen af of iemand weet of ie ergens al "binnen" is...
    Misschien ff een verkopertje onder de tafel kletsen en hoppa :)
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    wat je ook doet, je houdt het downloaden toch niet tegen..... welke aantallen dan ook

    zelfs als de retailprijs van een nieuwe game rond de 20 euro ligt,zullen mensen nog steeds zo CHEAP-ASS zijn om te downloaden.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uhh? 8)
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ene woord tegen het andere...
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben sommige winkels hem ook al binnen hoor..op internet zag je ook foto's van een hele stapel die een winkel al binnen had.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er maar gewoon 1 grote winkelketen de game verkoopt, dan gaat de rest meteen ook verkopen.. dan pas kun je de game wat eerder krijgen, anders wordt het toch echt wachten tot dinsdag.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    :+
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De ene reply gaat over Dixons de andre over MediaMarkt twee verschillende winkelketens. Dus je kunt er geen vergelijking mee maken wanneer wie wat krijgt. Elke winkel krijgt hun goederen op een andere dag de ene winkel iets eerder dan een andere. :)
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus doe je hetzelfde als er nu gebeurd? Wachten totdat iedereen hem heeft en aan kan bieden en dan in de verkoop gooien, volgende week dinsdag dus.

    Ik snap je argument niet echt want zo is het nu al.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee want in de post van Alonso stond dat de verkoper bij MM wist te melden dat Rockstar ervoor zorgt dat alle winkels de game pas op maandag krijgen. Dus daar hoort ook Dixons bij.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    damn wat een nutteloze discussies hier onderhand. No offence jongens :+
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Helemaal voor mij, want ik krijg 'm gewoon via UPS van Gamehubs.com! :+
    Voor 42euro! :cool:
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maak me niet druk w8 gwn lkkr, heb er toch geen haast mee want heb momenteel geen money meer ;)
    koop hem waarschijnlijk toch later dan 29 april...
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    29 ste lkkr ff de stad door om hem te halen.

    Zal vast wel ergens te krijgen zijn nog.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    No offence though, maar ten eerste is het Take2 die daar voor dan zou zorgen. En een verhaal ''van een vriend die gehoord heeft van... die wist te vertellen dat...'' is nooit erg betrouwbaar. :+

    Then again, sommige winkels krijgen hun goederen op totaal andere dagen geleverd. Ga er maar van uit dat er al winkels zijn die GTA4 achterin het magazijn hebben staan. En ga er ook maar vanuit dat de game pas op 29ste zal worden verkocht. Alleen de ''smoes'' dat de game pas op de 28ste binnenkomt is voor een winkel veel makkelijker te gebruiken om van die vervelende mensen af te komen die steeds weer binnen komen of ze GTA4 al hebben. ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon de stad doorlopen en kijken of ik hem nog kan scoren. Zo niet? Boeiend, heb nog genoeg andere goede games om me mee te vermaken, GTA4 komt nog wel.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    BOEIEND|:-

    Dit topic heet, waar is GTA IV al te koop. Er zijn al 280 posts maar heb nog geen post gezien waar instaat dat die al ergens te koop is.

    Misschien minder vol spammen hier en pas posten als iemand hem ergens heeft gekocht.

    Het is maar een hint though.........
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ..wat een bullshit -_-. Wij krijgen soms de spellen pas op de releasedag zelf, via de TNT. En anders ook niet erg ver van tevoren. Bij hoge uitzondering is hooguit een dag of 3/4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina