1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    En waar werk jij dan :+
     
  2. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij de Aldi wezen kijken of ze GTA4 al hebben:). Heb zelfs onder in de diepvriezer gekeken......maar helaas. Ze hadden alleen GTB (Grand Theft Bockworst).

    Nee, effe serieus. Ik zit ook al maanden op de game te wachten en hoop hem ook stiekem maandag al te hebben. Denk dat ik bij Dynabyte ga proberen een onweerstaanbaar bod te doen. Dan koop ik meteen 6 games (ook een exemplaar voor 5 vrienden). Als ze dan zeggen; we verkopen hem morgen pas, dan zeg ik dat ik de 29e wel naar de Mediamarkt ga. Weet zeker dat ze dan de games verkopen aangezien er anders geen kip iets koopt bij die zaak.
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook wel ja! Want die 25.000 euro boete hebben ze dan meteen terugverdiend met die winstmarge van jou 6 exemplaren :emo::emo:
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedoelde ook Take Two, maar dat maakt in dit verhaal niet zo gek veel uit. :)
    Heb inmiddels van een gameshop hetzelfde verhaal gehoord, uitleveren op maandag. En verder, check Slurpgeit's post.
     
  5. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker als je weet dat een winkel per verkochte game vaak niet meer dan een tientje tot twintig euro winst maakt en aangezien je bij dynabyte in 99% van de gevallen 10% korting krijgt... Denk ik dat je het op je buik kan schrijven }:]
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    toch vraag ik me af waarom het Take Two is die de releasedate zo streng hanteert,.. je zou denken dat de enige die er belang bij hebben de verkopende winkels zijn (zodat ze zeker weten dat ze evenveel kans hebben te verkopen als hun concurrenten).

    zou Take Two contractueel verplicht zijn alle verkopers tegelijk te leveren ?

    of zie ik iets over t hoofd?

    wat zou t take two uitmaken als bijv de MM een dag eerder verkoopt dan de bart smit?
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Juist, de winstmarge's op games zijn vrij laag. Ze gaan het risico niet nemen.
    Je krijgt namelijk niet alleen een boete, maar het heeft ook gevolgen voor een volgende release. Dan zou namelijk weleens niet of later geleverd kunnen worden.

    Omdat er dan oneerlijke concurrentie ontstaat. Andere winkels gaan dan (terecht imo) zeiken bij Take Two.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  8. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    MM in Alphen aan den Rijn stond hem net uit te pakken.... Maar helaas, kreeg hem toch echt nog niet mee.
     
  9. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lullo's daaro maken je gewoon jaloers..
    sta je daaro voor toonbank zie je EEN STAPEL GTA IV voor je neus BIJNA aanraken en TOG moet je kleine week wachten.....
     
  10. Martijn360

    Martijn360 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Kwam ik tegen op een ander forum, oordeel zelf maar of het echt is. Ik ga straks even een paar winkels langs.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  11. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff,... dit draadje gaat echt hard. (290 post met geen enkele die hier bedoel is)
    Ik denk iedere keer eindelijk hij is te koop als ik weer zie dat iemand gepost heeft, maar nee hoor.

    Misschien kunnen we pas beter wat nieuws posten als je de game daadwerkelijk hebt. Dan hoef ik en vast nog meer mensen niet iedere minuut opnieuw te kijken of het eindelijk zover is.

    * Of krijgt de persoon die heeft de meeste berichten plaatst een gratis GTA exemplaar, want ik dat geval doe ik ook wel mee :p *

    het is maar een hint...
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Fake :) :) :)
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat take-two dat zal doen en vooral niet 4½ dag voor release
     
  15. Martijn360

    Martijn360 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha gewoon naar de Intertoys gaan en die brief meenemen dan :p

    Maar volgens mij hebben ze ze nog niet eens binnen.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Of we blijven gewoon slap ouwehoeren over GTA4 m.b.t. verkoop e.d.. Je weet toch wel dat hij pas op de 29e te koop zal zijn, als je een beetje slim nadenkt in ieder geval.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    zolang je iedereen tegelijk de kans geeft om in te kopen is er niks oneerlijks aan die concurrentie,..

    dat de distributie van bijv MM sneller is (kortere keten) is een concurrentievoordeel wat ze op deze manier ontnomen wordt,.. dus wie heeft er nu eigenlijk belang bij?
     
  18. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar hij te koop is, maar heb wel iemand in me lijst die hem al heeft.
    Is overigens een Deen.

    Groeten
     
  19. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Wat een vet gaar spel is dit,Kicke man voor het eerst rondlopen in liberty....echt kicke.
    Wie deze game niet koop...geen woorden voor.

    Met mijn ander account 2uurtjes gespeeld op gta4 ,werd ik er ineens afgeblazen door xbox live...
    Gelukkig heb ik 2 xboxen,ff maar kabeltje uittrekken :):):)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2008
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb die brief uitgeprint xD. Neem hem wel mee naar de winkels..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina