1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja mja, jij hoeft die eventuele boete niet te betalen ;)
     
  2. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook wat op nu.nl staat kan een gerucht zijn, zou zeggen bel take 2 ff ergens terug staat het telefoonnummer. En vraag ff of het waar is wat er in australie is gebeurd :D. Ik ben aant werk anders had ik het zelf gedaan :)
    Edit: Telefoonnummer van take two zelf even opgezocht in de thread 076-5481350
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat op Nedgame.
    Dus er is wel een beetje een tekort.

    LET OP: pre-orders geplaatst vanaf 26-04-08 via de website worden gezien de enorme vraag geleverd rond 2 mei.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is inderdaad een tekort..

    Breng je zo'n beetje het meest populaire spel ever uit, lukt het je NOG om een tekort te krijgen :x
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon op tijd pre-orderen en dan is er toch niets aan de hand? Iedereen die deze game wilde hebben zal toch wel zo slim zijn om op z'n minst een maand van tevoren te bestellen? :+
     
  6. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 pre order pakketjes maar ben het bonnetje kwijt bij beiden :mad: heb je die nodig of kan het ook met het pasje wat er bij zit?
     
  7. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal wordt je ook geregistreerd in de pc van de winkel waar je m pre-orderd... ;)
     
  8. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik niet. Want ik hoopte al een maand van tevoren dat de game (zoals vaak met nieuwe games) voor de release date te koop zou zijn.

    Ik heb er zelf veel vertrouwen in dat ik hem voor dinsdag in huis heb ;) ,en dan voel jij je als iemand die al een maand van tevoren al gereserveerd heeft best genaaid omdat jij dan nog op de post moet wachten of jou winkel de game nog niet wil/kan verkopen
     
  9. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ondertussen al iemand gebeld met take two??
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Valt wel mee denk ik. De gewone versie ga ik ook gewoon ophalen in de winkel. Alleen de LE heb ik online besteld. Spelen wordt het van de week zowiezo wel! :thumbs:
     
  11. White Dragon

    White Dragon Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net van Bart Smit een mailtje dat de Limited Edition die ik gisteren besteld heb, verzonden is \o/.

    Met een beetje geluk heb ik hem morgen dan binnen :9.

    Edit: Zodra ik hem heb, meld ik het meteen!
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  12. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Meld dat dan even want dan heeft BM het embargo dus verbroken en kunnen we hier ook kopen :D
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, er komen vast wel genoeg exemplaren, 9 van de 10 x heb je een game pas later als je hem pre-ordered, ik haal hem wel in de winkel, no way dat FRS/BS/vanleest/intertoys/dixons/gameplay in gouda op dinsdag ochtend al is uitverkocht.

    en wieweet kan ik hem maandag al regelen, en dan zit jij nog op je pre-order te wachten, of sta je in de meute bij de nachtlaunch, muwahahaha}:]


    :+
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat ging ie nou kosten bij Media Markt?
     
  15. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond bij mij ook toen ik de MM eindhoven had gemaild.

    Ik had vandaag zelf 2 keer gemaild naar de MM in Ehv, en kreeg telkens binnen 1 uurtje erna bericht terug.
     
  16. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet eindhoven ook mee?
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nog steeds nergens in de winkel? Damn wat streng. Als ik Take Two was, zou ik gewoon de game in de winkel gooien. Elke dag komen er alleen maar kopieen bij en dat gaat van de winst af.
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als een winkel hem vroegtijdig verkoopt mag iedereen hem verkopen zonder boete?
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jongens, wacht gewoon tot dinsdag. Het is lekker weer buiten, geniet daar eens van!
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen zin om buiten rond te lopen.Juist voor alle zekerheid toch maar naar bart smit gebeld om gta te reserveren.en die zei dat ze maandag de verkoop ingaan.Dat zou goed zijn.Ik wou eerst bij game mania reserveren om dan het maandag nacht te halen maar daarvoor is het al te laat.zei die gast dan heb je hem pas dinsdag namiddag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina