1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Klopt, ik heb net nog een mailtje teruggekregen van MediaMarkt Eindhoven. Ook zij krijgen er meer dan duizend binnen.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik werk zelf bij de mediamarkt en we krijgen er echt enorm veel binnen. Dus als je in de buurt van de mediamarkt ben kan je makkelijk nog een exemplaar halen, want het lijkt me stug dat ze gelijk de eerste dag uitverkocht zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zozo had jou niet verwacht hier pr0derick haha ex-collega :lol:
    Ik ga dinsdag wel even mediamarkt arnhem.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de mediamarkt zit het dus wel goed. Ik hoorde van een vriend dat de Intertoys er maar een paar had binnengekregen bij ons. Daarnaast hebben we nog wel een free record shop, dixons, musicstore en bart smit. Dus genoeg kans. Maar je ziet nu al dat de verkoopcijfers al vele malen hoger zullen gaan liggen dan bij Halo 3. Aangezien online shops zelfs de normale versies al niet meer kunnen leveren. Ik had het dan toch onderschat. Hier waren er ook al een aantal langs de winkels gegaan maar alles wordt gewoon op dinsdag verkocht. Dan zijn er toch hele duidelijke afspraken gemaakt. Had namelijk wel verwacht dat er al meer mensen zouden zijn met een kopietje.
     
  5. pr0derick

    pr0derick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik laat hem lekker binnenkomen :> moet toch de hele dag werken ;p
     
  6. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mijn part pak ik dinsdag de trein, MOET GTA SPELEN /obsessed O-)
     
  7. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    maandagmiddag en dinsdag dan maar Intertoys proberen, en anders MM in Middelburg..........hoe dan ook, ik zal em spelen op release dag! heb er nu zolang op gewacht8)
     
  8. Encore

    Encore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De winkels in kwestie die de game verkopen in Nederland een contract afgesloten waarin staat dat de game absoluut NIET voor de 29ste mag worden verkocht. Ten opzichte van andere releases wordt er streng gecontroleerd! Als sanctie voor het overtreden van die regel kan dus "r brus" sarcastisch ontkent wel een flinke boete tegen over staan! Dus ga er maar niet vanuit dat je maandag al aan de GTA zit.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als iedere winkel zich daar lekker aan gaat houden. Reken maar dat genoeg werknemers van zo'n gameshop dat spel al meevatten. Ga zelf ook maandag, waarschijnlijk 's morgens en 's middags, anders zeggen ze 's morgens van "We hebben nog geen vracht, je moet morgen maar terugkomen". Ja ammehoela. Die game komt toch gewoon maandag binnen bij de winkel (waarschijnlijk eerder?)..
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nu toch aan het annuleren van mijn bestelling bij Bol.com..
    Heb vooruit betaald en vraag me af hoe lang het zal duren voordat ze dat terugstorten, weet iemand dit?

    Moet anders tot wss vrijdag wachten, heb daar bij nader inzien toch niet zoveel zin in..
     
  11. Encore

    Encore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is inderdaad vandaag al uitgeleverd aan een groot aantal winkels in Nederland en toevallig werk ik in een gameshop en heb ik de game nu dus NIET thuis liggen. Als de winkelier het wil riskeren een boete die erg, maar dan ook "erg" hoog kan oplopen wil riskeren moet hij/zij dat vooral doen.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De boete is niet het grootste probleem. De belangrijkste reden is omdat als ze de game te vroeg verkopen en Rockstar komt erachter krijgen ze geen tweede levering, dan loopt een winkel enorm veel omzet mis.
     
  13. Encore

    Encore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact!
     
  14. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom moeten alle winkels hem gewoon verkopen ;)
     
  15. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol... Ik verwacht dat deze game nog wel eens goed zal gaan verkopen. Hoop dat het online gedeelte wel mooi word.
    Maandag word toch een poging wagen om de game te krijgen...!
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind, reeds geannuleerd. Duik dinsdag gewoon de stad in dus.
     
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ook offtopic maar jij maakt helemaal bont als paar pagina's doorlees zie ik 1/10 nuttige post... ik zeg kinda onnodig (sorry maar dat is mijn mening)

    Deze screen rock echt!

    http://www.gtagaming.com/images/gtaiv/screenshots/404.jpg
     
  18. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan is de jouwe ook onnodig..

    /images/gtaiv/screenshots/404.jpg

    The page you have requested is not valid.

    :):
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Op maandag is er nooit vracht ;)

    De game is overal in Nederland, hoogstwaarschijnlijk al geleverd.

    Een gemiddelde Free Record Shop zal er ongeveer 25 á 30 voor de Xbox hebben, en wij hadden er in Hoorn, minder voor de PS3 (like any of you'd care.. but w/e)
     
  20. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, elke dag van de week behalve zondag worden er gewoon spullen afgeleverd door leveranciers bij bedrijven. dus ook games.... mensen hier hebben soms de meest vage opmerkingen die nergens op gebasseerd zijn..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina