1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me erg sterk, dan zou bol een postcode reeks apart moeten versturen, denk dat het druk genoeg is die dag. bol zal best een paar duizend pakketjes doen van alleen al GTA op die dag :)

    hoop het wel voor de mensen, aangezien de dag erna koninginnedag is..
     
  2. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Net Nog wat Rond gebeld !
    Maar ik kap er mee haha !
    Game is ECHT niet eerder te krijgen !
    Mischien ( HEEL MISCHIEN ) , Morgen maar ik denk dat we gewoon tot Dinsdag moeten w8ten !
     
  3. sicco

    sicco Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameshop hier scheen hem gister te verkopen dus daar probeer ik het morgen, ook zij de Music Store in Dronten dat zij hem maandag gaan verkopen dus hoop dat ze in Lelystad dit ook doen, heb er wel vertrouwen in dus ;)
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Denken jullie dat gcshop zorgt dat we hem dinsdag hebben en dat het ze gaat lkukken?
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3

    haha Hoop het Voor je man ! :thumbs:
    Laat wel wat weten als ze de game verkopen ! \o/
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke postcode streken gaan ze nou staken ook alweer? had het hier ergens gelezen maar kan het niet meer achterhalen.

    Anders maar vrijdag...
     
  7. riez

    riez WAR is coming

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij alleen rond Rotterdam, de rest van nederland hoeft zich geen zorgen te maken. Ook al heeft Bol.com 'Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij de bestellingen die nu worden geplaatst niet op dag van release uitleveren. Verwacht wordt dat wij deze bestellingen binnen een week na release kunnen uitleveren.!' heeft staan bij GTA 4.

    Eerst was het volgens mij dat het niet 100% zeker was dat je hem op dinsdag zou ontvangen, maar blijkbaar zijn ze nu dus door hun voorraad heen.
     
  8. sicco

    sicco Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx ik laat het jullie weten ;) Voor de rest zou ik dus Music Store morgen in de gaten houden ;)
     
  9. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    precies:+ ik kan hem daar ook wel krijgen denk ik, zit er hier 1.Ben vaste klant daar krijg em sowieso wel denk\o/
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wilde vandaag gaan rondkijken of ze GTA al hadden maar de winkels waren vandaag ineens hier allemaal dicht! Waarschijnlijk allemaal klaar maken voor de GTA4 release denk ik. :eek:
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dinsdagochtend gewoon naar de Media markt. Heb hem ook bij Bol.com bestelt maar die stuur ik gewoon terug. Heb als betaalwijze acceptgiro. Want stel ze hebben hem niet bij de MM dan krijg ik hem alsnog van bol.com
     
  12. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0

    of ze vieren gewoon hun vrije dag :lol:
     
  13. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe is het bij mij altijd goed gegaan bij gcshop, ik heb hier geen staking noch bericht gehad van gcshop over een tekort. Dus zolang zij het op maandag versturen, moet het lukken hoop ik ;p ik heb er wel vertrouwen in
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat serieus :x
     
  15. cartoonsmart

    cartoonsmart Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Nederlands exemplaar weten te bemachtigen. Voor iedereen hier die echt moeite heeft met wachten, ik weet wat jullie doormaken. Hieronder wat foto's. Ik heb extra voor jullie de map uitgevouwen en nu krijg ik hem niet meer precies in elkaar gevouwen. Dinsdag maar een nieuw gesealed exemplaar kopen gewoon voor the heck of it. De artwork op het doosje is mooi, embossed GTA IV logo... kudos. Without further ado de foto's (check vooral de laatste, zeer foute artwork in de handleiding):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Hoe ben je eraan gekomen?
     
  17. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is gewoon nederlands! had ik echt niet verwacht...
    beetje jammer eigenlijk :mad:
     
  18. riez

    riez WAR is coming

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor, en ga je nu verklappen welke winkel het was? 8)
     
  19. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucker...
     
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het boekje Nederlands is. Die vertaling Engels-Nederlands is altijd zo ruk. Van de "Engelse humor" blijft zo niets over:mad:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina