1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van de Dixons staat inmiddels ook Direct uit voorraad leverbaar!

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten het maar niet op hun site zetten.Nu moeten ze verkopen *)

3. larstheking

larstheking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al de hele tijd bart smit aan het bellen, maar volges mij is onze bart nie thuis, hij neemt nie op.. mafkees da het is;) zou wel relle zijn als ze em dalijk gewoon verkope, kbel naar veldhoven de hele tijd, woon in duizel, mss vnv tog maar naar eindhoven release... zucht

4. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHypeHype

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Veel Bart Smit winkels zijn nog dicht. Hier in Gouda gaan de winkels op maandag bijvoorbeeld pas om 13.00 uur open. Maar de internetsite van Bart Smit staat los van de winkel. Als op de site staat ''de game is uit'' betekend dat voor de webwinkel dat het product leverbaar is. Bestel je deze vandaag (mits er nog genoeg voorraad is), dan heb je hem morgen. ''De game is uit'' betekend op Bartsmit.nl niets anders dan dat het product vandaag uitgeleverd word vanuit de webshop en dus morgen door de brievenbus komt. De webshop staat los van de fysieke winkels.

Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij is die ook nog dicht in Veldhoven. Gaat pas om 13:00 open geloof ik.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    heb juist gebeld.En ze zegt hij ligt hier en deze middag pakken we het uit maar het mag niet verkocht worden.pff

8. Peenut

Peenut O' Rlly?

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand naar de bart smit en hem wel of niet meekrijgt, graag even zeggen voordat we allemaal naar de bart smit gaan :p

9. zaangamer

zaangamer Guest

Was hier in zaandam met San Andreas hetzelfde, stond op internet dus ik kon de winkel inlopen om hem te kopen. Natuurlijk moet je wel mazzel hebben dat er net een dom gansje staat die er geen verstand van heeft. Maar het is niet onmogelijk

10. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet naar die site kijken...

Staat idd los van de winkels, het is 99% voor online bestellen dus ga niet rare dingen denken dat hij al in de schappen ligt..

Gebeurt pas vanavond 00:00 Nachtlaunch of morgenochtend 10:00.

PUNT (.)

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    zojuist ff naar mijn lokale gameboer gegaan, mocht GTA kopen... alleen hij had geen 360 versies |:-

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Koop je toch even een PS3! :+

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je moet niet vergeten dat het hier wel GTA IV betreft. Die enkele uren die je vandaag aan de game kunt besteden is die vierhonderd euro meer dan waard. 8)

14. zaangamer

zaangamer Guest

Wedden dat ie vandaag nog voor 18.00 te krijgen is ?
    Lukte me met San Andreas, Gears of War en Halo 3 ook, waarom zou het met GTA anders gaan ?

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    in de nammidag gaat hier de gameschop open in de buurt.Een klein winkeltje.Hij kreeg gta vandaag binnen.Dan ga ik daar is proberen.

16. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    San Andreas kreeg ik idd ook een dag eerder mee bij de Bart Smit, ik vroeg van heb je hem al? Ja we hebben net bericht gehad dat ie verkocht moch worden. dus heelmaal blij :p

17. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het idee dat ze met GTA zeer streng zijn.

18. zaangamer

zaangamer Guest

Dat zeiden ze met San Andreas ook, en Halo 3.

Hij staat op insidegamer zelfs al sinds zaterdag te koop (Medewerker intertoys heeft er een paar meegenomen.)

Juist met zo'n grote game als GTA kan je er donder op zeggen dat de streetdate gebroken wordt.

Zelfs de Wii had ik 2 dagen voor release bij de FRS gehaald

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2008
  19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies. Zo stond met de release van de Wii toen op de site, vanaf nu verkrijgbaar, bestel nu. De winkels konden toen geen Wii leveren en de webshop wel. Had toen m'n Wii al een aantal maanden bij een winkel van Bart Smit gereserveerd en stond 2e op de lijst. Een week voor de launch kreeg ik een telefoontje van het desbetreffende Bart Smit filiaal met de mededeling dat ik geen Wii zou krijgen op de launch. Heb toen het hoofdkantoor van Bart Smit gebeld en heb toen gelukkig via de webshop een Wii kunnen regelen die ik zelfs 2 dagen voor de release binnen had!

Om weer bij GTA IV uit te komen: het persoon dat ik toen sprak op het hoofdkantoor van Bart Smit wist mij te vertellen dat de webshop altijd de prioriteit heeft boven de fysieke winkels. Eerst de webshop, daarna pas de winkels. Tevens zei ze dat de releases en ook sommige aanbiedingen van de webshop niet gelden voor de fysieke winkels.

Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik denk tog dat aardig wat mensen vandaag de game kunnen gaan spelen ( en dan bedoel ik niet de midnight-launches;) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina