Bij belangrijke releases die ik heel graag wilde, is het me ook altijd gelukt om minstens 1 of 2 (en heel soms 3 ) dagen voor release de game al te spelen. De truuk zit hem inderdaad in het uitzoeken van je prooi
Ga niet naar een grote vestiging van b.v. Bart Smit in de buurt, maar bel die vestiging in een middel tot klein dorp die normaal wel altijd op release kunnen leveren (héle kleine filialen willen nog weleens een aantal dagen later toegeleverd krijgen).
Voorbeeld; ga niet naar Rotterdam Centrum, maar probeer een filiaal randje Capelle ofzo, liefst in een niet grote / drukke wijk. Ga niet naar Dordrecht, maar naar Papendrecht. Daar hebben vaak 4 van de 5 medewerkers strikt opdracht gekregen niet te verkopen, maar er is er altijd wel 1 die invalt en nergens van weet
Dan moet je niet zelf nerveus worden als je telefonisch beet hebt, maar heel rustig reageren en zeggen dat je hem zo komt halen.
Werkt tot nu toe voor mij altijd! Hehehe vind het zo'n leuk spelletje.. Maar aangezien ik morgenmiddag naar een hutje op de hei ga met de family, tot a.s. zondag en mensen het denkik niet heel erg op prijs stellen als ik ga zitten gamen, wacht ik maar tot zaterdag of zondag met de aanschaf in dit geval.
Succes allen
Klik om te vergroten...