1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is het nieuwe thema?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tha Divinity, 11 nov 2004.

1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    kom op jongens, jullie hadden in het weekend wel iet kunnen maken. want maandag kregen jullie mischien halo 2 op je dak, ik ieder geval wel!

2. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Bah Bah wat is dit voor een bull shit xbw heeft echt een ego gekregen!

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah het is idd wel jammer |:-

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waar slaat dat nou weer op? Mike heeft toch net uitgelegd dat het niet aan hun is wanneer er een featureweek komt en voor welk spel? Dat bepalen de uitgevers. En dan vind jij gelijk dat xbw een ego heeft gekregen?? :{
    Word eens wakker: je kunt niet altijd krijgen wat je wilt. Was het maar zo, want dan wist ik het wel. Om nou te gaan lopen klagen omdat je je zin niet krijgt vind ik behoorlijk triest.

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    zeker het is net neuken:p

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij met de uitgebreide (lekkere) review van Halo 2 _O_

7. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dit was het antwoord, wat is het nut nu om te reageren(was het antwoord wel nie da was van mike)het word steeds nuttelozer....maar dat moeten de mod's maar met elkaar bespreken _0/

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aargh ik krijg wat van jouw loze, onleesbare posts! Niet alleen hier, maar overal poot je nutteloze wartaal neer. Let alsjeblieft eens op je spelling en je zinsbouw, en nog belangrijker: denk eerst eens na of je wel wat toevoegt als je gaat posten. Zo niet, post dan gewoon niet. :{

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Woah! Het wordt wel erg met de brutaalheid van de xbw-members zeg! Het is altijd maar: 'xboxworld is niks zonder members' DUS dan moet de crew maar alles doen wat de members willen 8)

Zó werkt dat dus niet heh. De vraag op zich is okee, de poster had misschien kunnen vergeten dat de crew NATUURLIJK ook non stop aan het spelen is.. Maar die reacties erna 8) 8) 8) ik vind dat die houding maar eens moet veranderen

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Haha hoelang zit je hier ook alweer? :D

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap de klagende mensen hier niet. Ik leg toch net uit dat het plaatsen van een featureweek thema niet in onze handen ligt? Uitgevers kunnen dat aanvragen, het is dus niet ons initiatief. Nogmaals mijn vorige post:

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Recht waar ie landen moest }:] (Sorry, moest er gewoon even uit)
    Dit topic lijkt mij eig stilaan nutteloos worden _0/

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Touché :cool:

Deel Deze Pagina