1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is Tony Hawk gebleven dit jaar?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mitch afca, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Tony Hawk 2 destijds helemaal grijs gespeeld op de Dreamcast: echt een briljante game, met redelijk kleine levels maar echt fantastische en simpele gameplay die zo verslavend was dat je gewoon de hele tijd maar bezig was je high-scores te verbeteren.

Later Tony Hawk 4 gehaald op de Xbox, maar die vond ik meteen al een heel stuk minder. Ja het was mooier en groter en meer opties en meer moves, maar het was gewoon minder LEUK. Ik vond het ook TE snel, en TE makkelijk om belachelijk hoge combo's te maken, en op de een of andere manier was het gewoon niet echt meer interressant of verslavend. Paar keer een kans gegeven, maar vervolgens links laten liggen.

De Underground delen heb ik gewoon overgeslagen, want dat ging zich meer focussen op puberale JackAss-humor met die sukkel van een Bam enzo... en ook wat er daarna nog kwam heb ik laten liggen.

Ik wil eigenlijk nog steeds Skate 1 of 2 halen, maar Skate 1 wil ik voor max. 15 euro (nieuw) halen, en Skate 2 zit ik over te twijfelen ivm die DLC-bullshit waar ik nooit zo'n zin in heb.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige pagina. ;)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Van mij hoeft dit niet hoor. Onrealistisch arcade gedoe. Ik heb liever een nieuwe skate die realistischer wordt dan dat ie al is (in vergelijking met TH games), maar wel met een leukere/langere verhaallijn.

Hoewel sommige dingen uit TH wel vet zijn. Dat nail the trick is best gaaf en de storyline uit proving ground met die verschillende groepen was ook best vet.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]49280[/gt]

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, nog niet zo heel veel zeggend dit. Nog geen releasedatum oid. Hoogstens zo een skateboard. Zie me zelf die hardware snel niet kopen.

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zelf ziet hier totaal niet op te wachten. Ik vond Tony Hawk juist altijd zo leuk omdat het zo arcade was. Toen Skate uitkwam ging ineens iedereen daarvoor omdat het meer op echt skaten leek. Maar dat vind ik dus helemaal niets. Nu dat skateboard bekend is gemaakt lijkt mij dat ze weer de serieuze kant op proberen te gaan en dat vind ik jammer. Doe mij maar de snelle, arcade-achtige gamplay van Tony Hawk's Underground 1 en 2.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Skate leuk en het is ook de welkome afwisseling op Tony Hawk. Maar op een gegeven moment was ik Skate beu. En kreeg ik weer zin in dat snelle, overdreven Tony Hawk. Alleen vind ik Tony Hawk met dan UNDERGROUND gebeuren niet cool. :eek: Ik wil een game als 3 of 2. Drie minuten en knallen maar.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, op zich had het onbeperkte rijden erna wel wat, met nog steeds mogelijkheid om classic style goals in 3min te doen. Rond de Underground delen was het enkel iets te veel Jackass style en te weinig skaten, evenals te overdreven sick scores ed.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Breng deze terug! :'-(
    [yt]Q7wSZDmxoLA[/yt]

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat zou ook wel gaaf zijn, een nieuwe AI. Betwijfel alleen of zo een game er weer gaat komen. Hoop extreme sports games buiten het skateboarden om houden het bij 1 deel.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt er niet echt warm van.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Leuk, zo'n ding op je houten vloer :+

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Lol Dulle,inderdaad terugbrengen die game!:thumbs:

Misschien moeten ze Fabiola da Silva gaan benaderen,voor haar eigen game.

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    vind het echt te gaar dat activision nou weer de fucking Wii kant op gaat met al hun hardware , nu ook met de skateboard , ik vond tony hawk altijd wel lache maar ik zie mezelf toch echt niet zo skateboard achtig ding kopen en het zo te gaan spelen , beetje jammer !

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    lijkt me toch wel dat je hem ook gewoon met je controller kan spelen dat je niet zon skateboard erbij MOET hebben?

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop van wel. Anders zouden ze zich behoorlijk in de vingers snijden. Ga zelf ook niet zo een add-on kopen. Dan kun je straks voor elk spel wel een stuk hardware erbij gaan kopen.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zullen we hier verdergaan? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina