Weet iemand (en liefst iemand uit België) of de webshop van bart smit veilig en efficiënt is? En is het voor België echt ook maar 2,5€ verzendkosten? Zit nu net een weekend op live met trial card, maar valt zo mee dat ik deze aanbieding niet wil laten schieten.
Bart Smit verzending is vast en zeker veilig, grote winkelketen in NL. Heb er zelf niet besteld, maar stond wel op het punt om het te doen. 2,5 Euro verzendkosten. Stuur anders een mail of dit zelfde is naar België. Ik kan me voorstellen dat het iets duurder is. Verder: misschien kun je ook onder rembours laten verzenden/betalen aan de postbode. Denk echter dat het naar het buitenland niet kan. Althans, heb net iets in Duitsland besteld en dat kon ook alleen onder vooruitbetalen. Zit er geen Mediamarkt vlak over de grens in Nederland? Waar je vanuit Belgie makkelijk naartoe kunt rijden? Daar heb ik 'em nl. net gekocht, liggen ze in grote hoeveelheden ook voor 29 Euri. Hier op het forum zei men pas over 3 weken, maar nu dus al daar te krijgen en zeker niet uitverkocht! Mediamarkt in Zwolle had echt stapels (geschat zeker 50 stuks) liggen!
over twee maanden bij mediamarkt... staat dat ook op de site? een beetje rommilig is ie hoor kan iemand mij die link geven?
Ik Wil graag weten waar er goed koop live setjes te koop zijn want ik lees dat alles op is ????kwa goedkoop rond de 30 eurO?
He jongens, het wordt ook weer eens tijd dat ik een nieuw setje ga aanschaffen. Is hij nog steeds 30€ bij de Mediamarkt? En weet iemand toevallig nog een andere winkel die ze goedkoop aanbiedt, ik heb namelijk geen Mediamarkt bij mij in de stad, pas in najaar 2005
weet iemand waar het €30 is ik hoor het hier wel steeds mar kan iemand ook een link geven van de site of moet ej gewoon naar de winkel en zijn ze er nog bij frs of bart smit want media markt is er nog niet bij ons komt er nog wel maar is er nog niet dus daar kan ik niet heen. sorry dat ik niet edit knop gebruikte maar weet iemand dat bij welke winkel ze zeker hebben of op welke site het staat behalve nedgame?
weet iemand een site waar sc pt opstaat met de starters kit van 12 maanden of een winkel ofzo waar je hem kan kopen liefst een site dat is het makkelijkst
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 Die dus. Bedankt, ik zocht zo'n soort actie!
ik moet wel een heel jaar live hebben geen 3 maanden dus als iemand nog zo'n ambassador starters kit weet waar die te koop is moet je hier maar ff zeggen
Ik weet niet in welke topic het was maar iemand zei : Als je splinter cell koopt goedkoop voor 30 euro dan krijg een heel jaar live.
Een starterskit is toch al met een jaar Live? En die 3 maanden erbij hoort toch bij Fifa 2005 zeg maar.. Of..